Slapen op de kamer

Die van ons slaapt met 19 maanden nog bij ons, tot 8 maanden in de cosleeper en daarna in zijn eigen bed. Er is een tweede opkomst dus in april gaat hij naar zijn eigen kamer. Maar als de tweede nog niet zou komen bleef hij nog even bij ons. 
Overdag slaapt hij dus ook op onze kamer in zijn eigen bed en straks dus op zijn eigen kamer in zijn bed. 
Tot 8 maanden sliep hij overdag veel in een draagdoek / draagzak. Maar dat had met verborgen reflux te maken. 

Tot 2 maanden bij ons op de kamer in een wieg. Toen overdag ook in die wieg of beneden in de box/draagzak/kinderwagen. Na een week of 6 ben ik haar overdag op haar eigen kamer gaan leggen in een ledikant om haar te laten wennen aan haar kamertje en dan na de laatste voeding weer bij ons op de kamer. Na 2 weken meldde ze zich ineens niet meer voor de laatste voeding en dus hebben we haar laten liggen. Sindsdien slaapt ze dus ook 's nachts in haar eigen kamer en dat gaat heel erg goed. Overdag ook nog steeds in haar eigen kamer, alleen haar laatste slaapje overdag (einde middag) is lastig.. laatste tijd leg ik haar in de wagen en ga ik een rondje wandelen waardoor zij in slaap valt, werkt prima.  

Terug
Bovenaan