slapen

Overdag slapen is hier ook moeilijk..'s nachts slapen gaat beter, met 1 voeding en dan wakker worden om 7:00 ergens van.. Gek genoeg slaapt hij bij ons dan zo ruim 2 uur verder maar wegleggen is dan geen optie.
We zijn nu heel rustig bezig het slapen overdag aan te pakken. Maar wel beneden in de wandelwagen en zonder huilen. En moet zeggen dat het redelijk gaat...schrikt alleen snel wakker en kost veel moeite om weg te zakken..

Overdag zelf gaan slapen gaat gelukkig prima. Tot 18 uur en dan begint het feest tot 23 uur. Saar is dan met geen mogelijkheid in haar bedje te krijgen en zet het op een krijsen. Gelukkig na de voeding van 23 u gaat het super. Vanacht zelfs tot 07.30 u geslapen! Wat een feest! Hopelijk gaan de huiluren in de avond ook een keer over. Wel zo fijn voor het meisje, want ze wil in de avond alleen maar bij papa en mama rustig worden en in slaap vallen (liefst aan de borst ;-)

onze kleine man slaapt overdag ook heel erg weinig. In de box maar eventjes steeds een half uurtje en dan weer huilend wakker worden. Doe hem wel smiddags op bed en dat gaat goed. Dan slaap hij ook zo drie uurtjes. En savonds geen probleem met slapen doe hem op bed en dan krijgt hij om 23.30 uur nog een fles en slaap dan door tot 4.30 uur voor een volgende fles en dan tot 9.30/9.00 uur

Leggen jullie de kids smiddags ook in zijn/haar bedje? Ik ga vaak na de voeding van 13.30 wandelen en dan slaapt hij in de wagen meestal. Als ik dan thuis kom ligt hij nog te slapen en laat ik hem in de wagen liggen tot hij wakker word of het tijd is voor de volgende voeding.
Maar als ik smiddags niet wegga dan ligt hij in de box en valt daar ook wel eens wat uurtjes in slaap. Zit nu te twijfelen of ik hem overdag ook niet gewoon in zij nbedje moet leggen....wat zouden jullie doen?

Ik zou m lekker in de wagen of bedje leggen. De box is een speelplek en geen slaapplek. Mijn gevoel zegt dat je dit gescheiden moet houden.

Hier valt hij nooit zomaar in slaap dus in de box zal niet gauw gebeuren..
Heb nu het boek wat je baby je vertelt gelezen en zal morgen vol goede moed weer beginnen om aan te leren zelf in te slapen maar met minimaal huilen...pffff en dus af te leren op ons te slapen

Lotte slaapt overdag en s nachts in haar bedje. Net als Saar ook hier s avonds onrustig, clusteren (ondanks de flesvoeding) en niet in dr bedje willen. Nu ligt ze lekker op dr buik te slapen naast ons op de bank. Mijn zoon sliep ook weinig overdag, meestal maar 2 of hooguit 3 x 45 minuten. Meer lukte echt niet, ingebakerd, vanalles geprobeerd, pas toen hij 1 jaar werd en ging kruipen enzo werd het 1slaapje van een uur en 1 van 1,5 uur. Met 5 weken sliep hij van 19-7 uur met om 23 u slapend nog een voeding.
Moest hem ook veel entertainen. Lastig af en toe, kwam idd nergens aan toe en sleepte hem maar mee door het huis in zn wipstoel, maar je kunt het slapen niet afdwingen...

Terug
Bovenaan