We zijn vandaag door de verloskundige door gestuurd naar Zwolle, gelukkig hadden ze gelijk tijd voor een uitgebreide echo en werd er ook tijd gemaakt voor een punctie, top dat dit zo snel kon, maar de reden waarom is natuurlijk vreselijk. De kleine zit ver onder de onderste lijn op de groeicurve met de romp en beentjes/armpjes, hoofdje onderste lijn. Gemiddeld 3 weken achterstand. Ik ben 20.5, maar groei geeft 17.5 aan. Ik vind het erg verwarrend, omdat tussen de verloskundige en de gyn verschil zit in de Meting, ook is de kleine erg moeilijk te meten, omdat ze diep ligt en de placenta ligt voor, de gyn drukte hard om goed te zoeken. Hersenen zitten op schema. Ze denken aan triploïde en er is op aanraden een punctie gedaan, deze achtbaan gebeurde op 1 dag 11:00-15:00, zo zit je bij de verloskundige en 45 min later in het ziekenhuis. Ik ben ff op nu, ik lees veel positieve verhalen en zolang er nog geen definitieve diagnose is hou ik hoop, maar ik moet ook rekening houden met slecht nieuws dinsdag. We hebben samengesteld 4 kinderen, dit is een kindje van ons samen. We werd duidelijk gezegd echt rekening te houden met een hele slechte afloop er werd zelfs geen sprankje hoop gegeven, terwijl er verder geen afwijkingen zichtbaar zijn, alleen die erge groei achterstand. Ik hoop op reacties van jullie. Liefs Blossom ❤