Slecht nieuws 20 weken echo. Wie ook en hoe liep het af?

Ja ik leef ook echt met je mee.. 
Second opinion is idd een idee, hadden wij ook gedaan voor 1 echo. Even een andere kijk van een ander team. 
Ik hou het forum in de gaten!
Xx

Probeert te vertrouwen op jouw eigen intuitie. Wat is jouw eigen gevoel over dit kindje? Ik had vanaf begin het gevoel dat het goed ging met mijn kindje; tegen mijn zin in toch 20 weken echo laten doen waar groeiachterstand werd gezegd. Ik dacht laat maar kletsen, er is niks mis met dit kind. En gelijk had ik.
Ik hoor echt zoveel negatieve verhalen over die 20 weken echo; vrienden van mij zouden ook een kindje krijgen met allerlei syndromen en afwijkingen en waarschijnlijk niet eens levensvatbaar. Ze twijfelden op de zwangerschap af te breken maar hebben dit godzijdank niet gedaan want het kereltje is kerngezond ter wereld gekomen.

Laat je leiden door jouw gevoel, jouw moederinstinct. Dit kind zit in jouw buik en groeit onder jouw hart. Jij weet het beste of het goed gaat of niet. Daar kan geen echo of medisch gedoe tegenop.
sterkte!

Hoi,
Ik hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt gehad. Ik zelf heb helaas een zwangerschap afgebroken met 21 weken (alweer drie jaar geleden). Ons kindje was niet levensvatbaar door een chromosoomafwijking. Ik hoop van harte dat het bij jou goed gaat. Mocht het niet zo zijn, en je zou willen, dan kan ik je wel laten weten wat voor ons belangrijk is geweest in die periode. Misschien heb je er wat aan. 
Veel sterkte

Terug
Bovenaan