Slecht nieuws 20 weken echo. Wie ook en hoe liep het af?

Graag gedaan meid! 
Hoop je te kunnen laten inzien dat je niet nu al vanalles in je hoofd moet gaan halen (stressen) en je beter rustig kunt houden, doe samen wat leuks om alles even helemaal te vergeten!

naturlijk is de een kans dat het niet goed zit.. maar ik ken er ook een aantal waaronder mezelf waarbij het ondanks alle slechte berichten toch heel goed is afgelopen!

liefs,

De verloskundige belde net met de uitslag van het verslag, daar staat ook in dat de baby een extreme ligging van het hoofd heeft, elke echo hoofd op de borst. Verder stond er vooral veel in dat door de ligging van de kleine niet alles te beoordelen was. Pfff klinkt niet mooi van het hoofdje. 

Anna wat vreselijk voor jullie ?, ik begrijp jullie beslissing. Ik moet er nu nog niet aan denken, maar je wilt niet alleen voor jezelf kiezen, vooral ook voor je kindje en voor onze andere 4 kinderen. Hopelijk valt het mee, maar voor nu ziet het er erg slecht uit. 

Hej Meis,
nee, dat is niet wat je wil horen.. daar heb ik verder geen ervaring mee. Heeft de vk niets gezegd over hoeveel invloed dat heeft op de groei en ontwikkeling? Volgt waarschijnlijk nog een echo?
Liefs,

Hoi Romy, nee ze las alleen het negatieve verslag voor. Ik blijf hoop houden. Zo lastig dit. De kleine ligt veel in elkaar. Schopt wel met de beentjes en de armpjes bewegen ook, het hoofdje doet niet zoveel, de hersenen lijken er wel goed uit te zien. Hoezo frustrerend dit..... Ik kijk ook zo tegen het nieuws vertellen op, mijn dochter zal er helemaal kapot van zijn, ze wil zo graag een zusje tussen alle jongens hier ? en het is een meisje, ook bij een broertje zou ze er kapot van zijn hoor, ze wil gewoon zo graag een baby in huis erbij. We kijken zo naar de komst van dit kleintje uit......

Kijk! Dat is positief de hersentjes lijken er wel goed uit te zien! 
Dat is iig positief! Jammer is dat he dat ze dan alleen de negatieve punten benoemen.. hoe bedoel je (nog) meer stres! 
Ik duim voor je meid, dat je net als mij straks toch een geheel gezond kindje krijgt.. mooie wens voor het nieuwe jaar!
hoop dat je snel positief nieuws krijgt meid!
liefs,

Pfff meid krijg er gewoon weer kippenvel van, doet me denken aan mijn periode van toen. 
En begrijp me niet verkeerd hoor! Met dat wij ons kindje niet weg wilden laten halen, betekend niet dat ik een ander zijn keuze niet zou kunnen begrijpen. Bij ons was de keus makkelijker gemaakt omdat de organen er goed uit zagen, maar kan zeker begrijpen @Anna-p dat als er wel wat met de organen, hart, aan de hand is dat je dat je kind ook niet wilt aandoen! 
Wat een hoop onzekerheid en keuzes waar je voor komt te staan. 
En ook die negativiteit helpt niet, tenzij het natuurlijk de keiharde waarheid is. Alleen om daar van uit te kunnen gaan is zo risicovol omdat ze er vaak ook gewoon keihard naast zitten! 
En iedereen om je heen kan zeggen dat je niet moet stressen, maar onbewust doe je dat toch. Kan je niks aan doen en moet je jezelf ook niet kwalijk nemen! Volkomen logische reactie. Ik zou dinsdag afwachten en vanuit daaruit weer verder nadenken over hoe nu verder.
Heel veel succes en hoop dat je het laat weten wat de uitslag was! 
We duimen hier voor je!!!
Groetjes

Terug
Bovenaan