SLECHT SLAPEN... pppfftt

Hee ladiez,

Nog meer die bar slecht slapen? Ik heb het al vanaf het begin van mn zwangerschap. Nou ben ik nooit een hele goede slaper, maar zo slecht. Mag blij zijn als ik 3/4 goede uren per nacht maak. Ondanks dat ik moe ben, val ik gewoon niet echt in slaap.

Ze kunnen er weinig aan doen. Ik leg me er maar bij neer (meestal...). Mijn lijf werkt nu ook minder mee (ruim 22,5  week zwanger): buik is gevoelig als ik lig op mn zij, ben benauwd en ik heb maagzuur. Het is wat!

Maar ja, alles voor ons mannetje! Het hoort erbij!    

Hoi hoi,

hier nog eentje die slecht slaapt.
Tegenwoordig kan ik regelamtig niet in slaap komen en dan slap ik eindelijk en dan ben ik na een paar uur weer wakker om na de wc te gaan en dan begint het probleem weer opnieuw.
Hierdoor ben ik overdag ook vaak moe.
Ga nu regelmattig even liggen om mijn lichaam rust te geven.
En Soms slaap ik 1 a 2 uurtjes in begin van de avond.
Anders hou ik het echt niet vol.
Soms voel ik me gewoon een lopende geest als ik zo moe ben.

Groetjes Fanny 21weken en 6 dagen zwanger

Ja meiden hier nog eentje pfff.

Ik sliep in het begin van de zwangerschap heerlijk maar nu niet meer. Ik kom slecht in slaap en word erg vaak wakker, moet plassen of word wakker van iets anders, slapende ledematen haha....erug irritant.

Ik ben ook erg moe overdag en moet soms echt even zitten of liggen en doe ik weleens even mn ogen dicht anders trek ik het niet. Vroeg in de avond ook dan wil ik wel slapen en heb het gevoel dat ik dan wel een hele nacht door kan slapen maar dat is niet het geval. Ik heb het al geprobeert maar dan ben ik rond 23.00 uur klaar wakker en zit ik daar weer mee haha....nah ja..internet of tv dan maar pfff. Omgekeerde wereld!

Succes jullie en hopelijk omen we aan rust toe voor we moeten bevallen....damn..

Groetjes Peet (21 wkn en 3 dgn)

Ik slaap ook niet super, de warmte draagt hier ook aan bij, moet ik zeggen. Het is zo warm 's nachts. Het in slaap vallen gaat in eerste instantie wel redelijk, maar ik wordt vaak rond half 4 wakker om te plassen en daarna slaap ik dan niet meer, dan ben ik echt klaarwakker. En dan heb ik al een paar keer gehad dat ik dan rond 6 uur, half 7 weer in slaap val, maar ja,  dan moet ik zo'n beetje uit, want dan is mijn zoontje ook wakker en die blijft echt niet even lekker nasoezen. Maar ja, dan maar overdag even slapen, voor zover dat lukt.

Groetjes
Bibi 20 weken en 4 dagen

Ik moet er gewoon zooooooo vaak uit om te plassen, drink niets meer vlak voordat ik naar bed ga. Dan ga ik vlak voor het slapen naar de wc dan 10 min. later nog een keer en dan om de 3 uur zo'n beetje. Ook kan ik moeilijk op mijn rug liggen, dan wordt ik snel wakker van de benauwdheid wat meestal een flinke hoestbui tot gevolg heeft.
Nu kan ik gewoon uitslapen elke ochtend omdat ik niet werk dus dat is dan weer mijn voordeel................

liefs Daantje

ps ben nu 22,5 week zwanger.........

Nou ik kan me ook bij jullie aansluiten, hoor van iedereen in mijn omgeving dat ze daar pas laat in de zwangerschap last van hadden. Maar gelukkig ben ik niet de enigste.
Ik wordt inderdaad ook vaak wakker, ten eerste omdat ik een buikslaper ben en dat nu toch echt niet meer gaat. Ik kan mijn draai vaak niet vinden en als ik hem eenmaal gevonden heb dan wordt ik wakker omdat ik voor de zoveelste keer weer eens moet plassen of omdat ik hele fijne kuitkrampen krijg.
Ik werk nu halve dagen ivm mijn bekken en na mijn werk ga ik altijd even plat liggen om even mijn ogen dicht te doen, meestal lukt het dan wel om een uurtje slaap mee te pikken.
We zullen het zo maar zien, kunnen we alvast oefenen voor straks!!!!

Liefs Rebeca, 22 weken + 1 dag

Ja hoor, hier nog een. Het is niet zo dat ik uren wakker lig ofzo, maar ik ben gewoon enorm vaak wakker en dat komt mijn nachtrust niet ten goede. Eerst was het mijn maagzuur, dan is het ons beebje die zo druk is en de afgelopen nachten moet ik gewoon ALDOOR naar de wc om te plassen. Ik weet dat drinken erg belangrijk is, maar ik durf haast niet meer omdat ik bang ben dat ik dan NOG meer moet plassen. Ik wordt er zo moe van, maar slapen ho maar!

Weekee
22 wk + 6 dagen

Terug
Bovenaan