SLECHT SLAPEN... pppfftt

haha nou dat is dan wel in uiterste nood hoor dat er een nachttopic komt maar wie weet he. Uren wakker liggen en draaien is heel irri en misschien na een kwartiertje achter de pc kunnen we weer gewoon slapen hihi.

Nou meiden ik wens jullie allen een hele goede nachtrust toe met weinig gedraai en weinig toiletbezoeken en voor heel veel doorslaapnachten!!!!

haha nou dat is dan wel in uiterste nood hoor dat er een nachttopic komt maar wie weet he. Uren wakker liggen en draaien is heel irri en misschien na een kwartiertje achter de pc kunnen we weer gewoon slapen hihi.

Nou meiden ik wens jullie allen een hele goede nachtrust toe met weinig gedraai en weinig toiletbezoeken en voor heel veel doorslaapnachten!!!!

Ja hoor meiden ook bij mij is het 2 nachten geleden begonnen.
Gewoon in slaap kunnen komen maar dan verschillende keren wakker worden omdat ik pijn heb in mijn heupen of omdat ik maar de wc moet.
Hopenlijk houd het niet aan of gaat het over als ik na de vakantie weer in mijn eigen bedje slaap.

Groetjes
Anita

Hallo allemaal,

Ik slaap de laatste tijd ook steeds slechter, en ik heb nu ook zo'n voedingskussen gekocht en het slaapt wel een stuk fijner.   Ik slaap ook altijd op mn zij en dan heb je veel steun aan het kussen. Het is alleen wel lastig, als je veel draait in je slaap (zoals ik) want dan moet je ook steeds dat kussen van de ene kant naar de andere kant leggen, en dat gaat niet zo makkelijk onder de dekens. Mijn man wordt er dan ook wakker van namelijk.

Nou succes met slapen allemaal!

Heel vreemd, ik slaap de laatste nachten juist wel goed. Ja, ik moet er wel vaker af om naar de wc te gaan, maar ik val daarna pardoes weer in slaap. Misschien omdat ik het zo druk heb gehad afgelopenw eek? Ben ik extra moe? Ik weet het niet, maar het bevalt me wel. :D

Terug
Bovenaan