Slechte eter!! en reflux..

Nu word ik dus echt gek!!!!!!!nu heeft ze dr ook nog krampjes bij,terwijl ik al omneo 1 gebruik !!!!
Zodra ze begint te drinken begint haar maagje te rommelen en begint ze te huilen en te protesteren!!!Ik ben al met haar bij de dokter geweest omdat ze vrijdag de hele dag huilde en maar 30 cc per keer dronk,ze had echt last.
Volgens de dokter was er niks lichamelijks aan de hand en moest haar maar zoveel mogelijk troosten.De volgende dag ging het gelukkig beter maar ze is nu niet van dat gerommel af!!!en zit nog steeds op 60 cc.Ik heb nu druppeltjes gehaald van vsm en geef haar dat ieder uur.(venkelwater ben ik mee gestopt)Ik wacht maar weer af hoe het gaat.groetjes Sandra
 
Erg he Sandra, als je zo met dat eten aan het knoeien bent! Ik leef ontzettend met je mee! Hou vol en bedenk dat die arme kabouter er ook niks aan kan doen!
Brenda, geweldig dat het probleem opgelost is! heerlijk als je kindje weer goed drinkt he! Wij hebben het onderzoek achter de rug en komende woensdag krijgen we de uitslag.
Afgelopen donderdag werd het neusslangetje ingebracht en dat was een ramp. Mijn arme meisje heeft verschrikkelijk gehuild, ik werd er op een gegeven moment mee ziek van! Het liefste had ik haar onder de arm meegenomen!
Maar goed, het was nu eenmaal nodig dus we wachten wel af!
Groetjes, Gwynniver
 
Erg he Sandra, als je zo met dat eten aan het knoeien bent! Ik leef ontzettend met je mee! Hou vol en bedenk dat die arme kabouter er ook niks aan kan doen!
Brenda, geweldig dat het probleem opgelost is! heerlijk als je kindje weer goed drinkt he! Wij hebben het onderzoek achter de rug en komende woensdag krijgen we de uitslag.
Afgelopen donderdag werd het neusslangetje ingebracht en dat was een ramp. Mijn arme meisje heeft verschrikkelijk gehuild, ik werd er op een gegeven moment mee ziek van! Het liefste had ik haar onder de arm meegenomen!
Maar goed, het was nu eenmaal nodig dus we wachten wel af!
Groetjes, Gwynniver
 
Hoi Sandra!

Nou, hier hetzlefde. De medicatie voor de Relfux is eindelijk (na 2 1/2 week) aangeslagen, maar dat persen, huilen, rood worden en dat gerommel meteen tíjdens het drinken is er nog. Vreselijk! Ook ik geef Omneo 1 omdat ik dacht dat de krampjes dan over zouden zijn.
Iemand nog tips??

Gwynniver, naar het die sonde? Ik had ook even tranen in mijn ogen hoor. Gelukkig was het niet voor niks, want de enristige relfux is aangetoond en de medicatie lijkt eindelijk aan te slaan. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Cornelie
mv Naut 8-4-2003
 
Voor de krampjes kan je ook ABC Dolpines kopen ( ik weet niet of ik het zo goed schrijf ) Dit is verkrijgbaar bij de reformwinkel. Een mespuntje door de voeding. Werkt veel beter dan de druppeltjes van VSM.

Groetjes Brenda
 
Mijn zoontje had ook erg last van reflux, veel maagzuur en veel spugen. Slecht eten dus. Op aanrafen van de kinderarts geef ik hem nu sinds 1,5 maand Nutrilon AR (anti reflux) en vanaf dag 1 waren de problemen weg. Het eten is wat zwaarder waardoor het ook beter in de maag blijft. Hij is er enorm door opgeknapt en erg goed gaan eten. Sins 1 week ben ik overgestapt op Nutrilon AR 2 en ook dat gaf geen problemen. Prima dus... Helaas geven de groente hapjes nu weet hetzelfde probleem, maar ook dat is wel op te lossen denk ik. Heeft iemand nog tips voor het uitspugen van groente hapjes?
 
Hoi Gwynniver,

ik was even benieuwd hoe het gaat en of je de uitslag hebt gekregen van de phmetrie.
Marie-Anne, kreeg je zoontje geen krampjes van de AR? Ik heb n;. wel Nutriton geprobeerd maar daar kreeg mijn zoontje krampjes van. Nu durf ik eigenlijk niet over te stappen op AR. Hoe ging dat bij jullie? En wat voor fles/speen gebruik jij dan?
Mijn zoontje kreeg de dikke voeding niet door speen 3 van Avent en met de S-stna dop de 3-standenspeen had hij het flesje in 10 min leeg en had dáár weer last van. Welke gebruiken jullie met de AR voeding?

Over de groente hapjes: ik heb wel ergens gelezen dat 'zware'hapjes soms vervelender zijn voor reflux kindjes. Misschien een idee om eerst een fruithapje te geven (ik doe ook maar een gooi hoor)

Groetjes, Cornelie
 
Terug
Bovenaan