Hoi Gwynniver,
Bedankt voor je uitleg over reflux. Ik denk niet dat mijn meisje dat heeft. Want ze spuugt niet. Als ze gedronken heeft, dan laat ze een boertje en dan gaat ze lekker slapen. Maar ze eet niet zo flink. volgende week dinsdag moet ze naar de cb en dan ben ik benieuwd. Bij de laatste consultatie dat was toen ze 3 maanden werd, was ze wel een beetje bijgekomen. en ze was ook langer geworden. Soms drinkt ze per dag 3 voedingen van 150ml+5schepjes nutrilon, maar soms drinkt ze niet meer dan 1.5 voedingen. Dan maak ik me flink ongerust. Ze dringt ook nog de borst hoor. Maar drinkt slechts 1 keer , en als ze een keertje veel heeft gedronken dan lust ze haar fles overdag niet,of drinkt maar weinig. Misschien moet ik dan helemaal stoppen met de borst? Maar dat wil ik niet. Ik ben een werkende moeder , maar ik wil haar niks te kort doen, dus wil ik haar de borst blijven geven.Want ik vind dat dat helpt om die 9 uurtjes die ik niet bij haar bent,goed maakt.En dan ben ik tevreden , maar wanneer ik merk dat ze niet aan de borst wil, dan lijkt het alsof ze vervreemd van mij.Afwachten is op het resultaat van de cb dinsdag.
Ja, ik hou jullie op de hoogte.
groetjes