sleeping beauty

Hihi Bianca,
Dacht dat je een foto hier in huis had gemaakt! Wij hebben ook dat muziekdink van Vtech met die rups en vlinder (ken je het liedje ook al heeeel vaak "op een dag liep ik door het park...."! En die muziekhond is ook gesignaleerd hier! (kadootje van opa)

En we zijn niet echt orgineel met slaapzakken, hier rules HEMA!!

groetjes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

dat liedje kunnen we dromen
komt op een dag zo'n 20keer voorbij

Bianca mv Lorenzo

Tessa trekt die rups er nog een keer af zo "lomp" kan ze met dat ding doen.
Hier gaat het steeds van "ik ben een kriebelig wiebelig rupsje....ik ben zacht en oranje.....ABC!

Lisenka

niet alleen de rups Lorenzo sloopt
het hele ding er soms af en dan hoor je
van alle liedjes en versjes de eerste 3 woorden
en dan begint het weer opnieuw

Bianca mv Lorenzo

Kunnen jullie nou ook uren naar slapende kinderen kijken?

Bij deze mijn lieve slapende mannetje!

Groetjes Jente en Fennie

Nee Fennie... ik kan er niet uren naar kijken... zou wel willen, maar dan moet ik doodstil blijven staan... Mijn mupje is altijd zó wakker! Durf nog niet eens een foto te maken! Ik leg haar in bed, deur dicht. We gaan ook nooit meer kijken, ging altijd mis. Nu vertrouwen we maar altijd op de babyfoon. Tenzij ze in ons bed in slaap is gevallen, dan wil het nog wel eens lukken dat we om de hoek kunnen kijken...
Ik zorg er dan wel voor dat er niks in haar buurt ligt wat gevaar zou kunnen opleveren.

Hi hi Marloes! Grappig wat een verschil in kinderen hè?
Ik werk op een KDV en daar weten wij inmiddels ook precies bij welk kindje we zo naar binnen kunnen lopen en bij welk kindje niet.

Ik hoop voor je dat ze ooit wat vaster gaat slapen zodat je ook uren naar haar kan kijken!

Groetjes Fennie

Even een vraagje..... hoe kun je foto's plaatsen....???????

Terug
Bovenaan