sleeping beauty

Wat een verschil in slapen bij die kids ja! Ik word bijna jaloers op moeders die zeggen dat ze rustig kunnen stofzuigen in het kinderkamertje terwijl het kindje slaapt... nou... hier echt niet!! Kan helemaal niet stofzuigen, misschien beneden dan, als ik geluk heb. Dus probeer het eigenlijk ook maar niet. Doe het wel als ze wakker is.

Hoi Fennie,

Het is net of ik mijn eigen zoontje zie slapen, zelfde slaapzakje, beentjes omhoog, zelfde kuif en zelfde hondje(maar dan een maatje kleiner) Grappig....

Mijn schatje slaapt ALTIJD in de auto.
Ik moet altijd zo lachen om die dikke hamsterwangetjes, die hangen altijd zo lekker naar beneden als ie slaapt!!

Groetjes van Cissy

Wat een scheten zeg allemaal, ik heb wel slaap foto's van Danique maar toen ze nog maar een paar maandjes oud was.
Ga snel ook maar eens een slaap foto maken.
Die houden jullie van mij te goed

Liefs Ilse mv Danique

wat een droppies he? Deze met Thomas heeft er al vaker opgestaan, maar ik vind hem zo lief en leuk, dat ik hem graag nog eens laat zien, hihihi!

Zo héhè! Hyves werkt eindelijk mee.
Gister even een slaapfoto gemaakt. Dit is op en top Kian. Hij houdt altijd z'n bed vast (stel je voor dat ik 'm stiekem weghaal terwijl hij slaapt!)
Dat hema-slaapzakje met die kleurtjes had ik BIJNA gekocht. Wel hebben we de witte slaapzak van Jente gehad, maar die is nu te klein. We hebben nu een knal-rode (kun je lekker goed zien op de foto). Maar jemig wat is dat ding lang zeg! Waar laat ik die hele flap?
Maar goed, hier dus mijn sleeping beauty..

Liefs Nelleke

Nou weet ik hoe je foto's plaatst dus ik ben niet meer te stoppen ......

Terug
Bovenaan