slik,bijna week 30!

voor mij geldt het nog....mmmm ff kijken op dit tijdstip hihihihi

6 dagen en dan ook op de 30 weken

Het is inderdaad voorbij gevogen...maar niet snel genoeg! Hoop dat de tijd sneller voorbij gat nu....
Krijg er steeds meer bij...rug en nu toch echt mijn bekken!
Mijn man is ook niet echt met de zwangerschap bezig en voel me daarom ook niet zo fijn om alleen zwanger te zijn. Vraagt me nooit hoe ik mij voel en er zijn niks dan alleen maar spanningen...hier thuis.
Vorige week was hij de hele week op zaken reis en heb een heerlijke week gehad zonder hem...dat zou toch niet moeten?! Nou ja hopelijk gaat alles weer beter als de kleine er is....
Sorry voor mijn gezeur....

Ohhh jeetje maureen, dat is indd niet echt wat je je er dan bij voorstelt. Wat jammer dat je man niet zo betrokken is en dat er veel spanningen zijn.
Ik hoop ook voor jullie dat het straks wat beter gaat. Probeer er toch een beetje van te genieten meid.
En je mag hier zo veel je gal spuwen als je wilt hoor. Even lekker van je afschrijven.

Liefs marielle

morgen over een week dus nog 8 dagen dan ben ik ook 30 weken. Heb al een enorme buik, dus wordt wel pittig zo. Door de sneeuw lopen donderdag moest ik bezuren met flink veel pijn in mijn bekken.
Vandaag een kwartiertje of zo tot over mijn enkels door de sneeuw gewandeld terwijl Marco Martijn trok op de slee. Super, maar voelde erna mijn bekken wel weer.. Mijn rust nemen dan maar weer en de oefeningen blijven doen... Verstopping helpt ook niet mee. Als ik de medicatie niet neem gaat het gelijk veel moeizamer...
Maar goed, de maandag na kerst ben ik 30 weken en dan gaat het snel...
Marianne

Terug
Bovenaan