slik,bijna week 30!

Hey Blondy, die bevalling is idd onvermijdelijk. Is het je eerste? Ik troostte mezelf altijd met de gedachte dat wanneer het echt te erg zou zijn, niemand ooit aan een 2e zou beginnen ;-).
Ik heb de mazzel dat ik 2 redelijke bevallingen heb mogen meemaken. Heb daardoor wel vertrouwen in deze derde.
Heerlijk dat je al zo lekker op orde bent. Nog lekker genieten van die laatste 10 wk!
x Taraneh

nee m,n 2e,maar dat is al weer zolang geleden dat het wel lijkt alsof ik voor de eerste keer zwanger bent!haha
maar ja ze zal er toch uit moeten!
En ook ik zei na de eerste keer NOOIT MEER!!! maar ja ik ben nu toch echt alweer 7maanden zwanger!
en ja nog 10 weekjes,moet kunnen he?!

Knap stom dat je dr weer ingetuind ben dan he ;-).
Er is geen weg terug meer... Je hebt al eens bewezen dat je het kan. Deze keer komt het ook weer goed. Beetje spanning is volgens mij heel normaal. Wat die 10 wk betreft. Ik ben hier nog laang niet klaar.. De babykamer moet nog behangen worden en buiten de meubeltjes om, moet ik alles nog aanschaffen. (de uitzet die ik had, heb ik weggegeven.mijn jongste is 8)
Voorlopig nog genoeg te doen dus en ondertussen genieten, want ik weet niet of jij dat herkent, ik miste mijn buik echt na de bevalling. Vreemd misschien.
Ben benieuwd hoe iedereen de bevalling gaat ervaren btw. Ik heb misschien wel zo'n grote mond omdat het zo lang geleden is.... we zullen zien ;-)
x Taraneh

taraneh hoe lang is het bij jou dan geleden?Bij mij al 17 jaar!
Ik heb nu een andere vriend anders was ik nooit meer zwanger geworden,wij wilden heel graag een kindje van ons samen.
En ik had dat ook toen ik bevallen was dat ik iets miste,dat was de baby in m,n buik,het is ook raar na 9maanden leven in je buik dat er in een keer niks meer is!
Sucses met je babykamer
xxx

ik denk altijd maar zo..als van de stomme dozen het kunnen dan kan ik het ook ;-)
je kunt ze vast wel in je omgeving..van die troelas waarvan je denkt..sjee heeft die een kind??!!!
hahahaha

nog 6 dagen en dan ben ik bij week30 gearriveerd!
wordt tijd ook..
mijn vriend is dit keer wel wat meelevender dan bij mn 1ste(toen kwam zn enthousiasme vlak na de bevalling) maar ik trek het zo niet meer met mn bekken..mijn gyneacoloog zei zelf dat het gewoon nog even uitzingen was..maarja lekker makkelijk gezegd!
en nu roep ik ook weer...hierna noooooooit meer!
ik hou zielsveel van mn kindje in mijn buik maar ben zooo blij als hij eruit is!
nog een week of 7of 8 dan kunnen we bevallen..maar wie weet lopen we nog wel 12 weken(lijkt me wel echt een hel dan!)

Terug
Bovenaan