Smaken verschillen.. (hihihi)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Gelukkig dat smaken verschillen, maar moest gisteren wel even heel hoog mijn wenkbrauwen optrekken waarna een flinke lach volgde!!

Ik kreeg een mailtje met daarin alle namen van de kindjes die bij ons op het werk naar de Sinterklaasmiddag kwamen. Toen zag ik dat er een jongetje Maus heette!!
Whahaha,.. ik dacht gelijk aan het feit dat zijn roepnaam zeker Mickey moet zijn geweest.   Toen zag ik ook dat broerlief Goof heete, wat ik weer vind meevallen. Maar vraag me toch af of "onze planner" een Disney tik heeft!

Maar ik zie me het ooit al helemaal voor,.. een super brede vent die zich met enorm zware stem voorsteld:"ik ben Maus" whahaha.. Of een nerd, super ielig etc en die zich dan zo voorsteld..

Ach, zal wel aan mij liggen maar bij mij werkt het op m'n lachzpieren. Een beetje verder denken met een naam geven vind ik daarom nooit weg.

Gelukkig dat smaken verschillen!!

Esmé mv Kay (stomme naam hè )

Ik schiet er spontaan van in de lach...... Erg grappig, maar voor die kinderen natuurlijk niet zo geweldig. Hoe verzin je het....

Zo hoorde ik ooit de volgende namen in 1 gezin: Storm  en Lente.............. Ik kan er niks aan doen, maar dat zie ik dan ook al voor me (en gelukig heet Lente dan niet Herfst)

Anyway.............. inderdaad net even wat verder nadenken toch?

Groetjes
Susan

Hey,

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij z'n kind noemt, maar ik moet er wel erg om lachen hoor, Maus (Duits?) en Goof. Hahaha. Ik ben wel iemand die van Amerikaanse namen houdt, maar namen zoals Vanity vind ik toch wel een beetje over the top.

Groetjes,
Nelly mv Dean (klinkt als  Mr. Bean)

hahaha....erg grappig, en ik moet eerlijk zeggen dat ik Maus en Goof eigenlijk best hele leuke namen vind!
Ik zal mijn eigen kindje niet snel zo noemen maar vind ze wel leuk.
Inderdaad smaken verschillen gelukkig!

groetjes Daniëlle.

Ha ha, ik moet er soms ook vreselijk om lachen.

Wij hebben een kindje op het KDV dat heet Janneman, en dan ook echt zo hè, niet gewoon Jan!
Verder ken ik kindjes uit een gezin die heten Dennus (valt mee), Boo (valt ook mee), Winter (@##$$%), Flint (vind ik ook wel oké), River en Seven!
Ach soms, vind het vooral zo sneu voor het kind zelf!! Hallo, ik ben Winter! Hoe? Winter!

Nou ja, smaken verschillen inderdaad!   Groetjes Fennie en Jente

Hihi, Janneman. Erg grappig, maar zielig voor het ventje. Bij ons het het kdv zat een jongetje die heette Pier (Zeeuws voor Pieter, maar dan schreef je het ook echt zo).

En dan ook nog verbaasd zijn als ouder zijnde dat je kind veel gepest/geplaagd wordt op school....

Ik ken nog een leuke namen-annekdote trouwens, over een tamelijk  potige meid die Minie heet.
Ze stelde zich op de eerste werkdag voor aan een nogal klein uitgevallen, mannelijke collega. Open en spontaan als ze is stak ze haar hand uit en ze zei: "Haai, ik ben Minie." Waarop die jongen erg boos werd....
Wat bleek?    Hij had min of meer een minderwaardigheidscomplex over zijn lichaamslengte, en....
hij heette Max!
Hij dacht dat ze hem in de maling nam! Whahahahaha!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan