Smaken verschillen.. (hihihi)

Zo is er ook een of andere sportman ( ik weet niet eens wat ie nou doet) die heet

TAEKE TAEKEMA (taake taakema)

Dat vind ik nou hetzelfde als bv Jans Jansen, of Pieter Pieterse

Maar het verhaal van Daisy: dat vind ik nou echt humor! Hahaha

Groetjes van Cissy

PS Mijn zus heet Wakker van haar achternaam en zij had leuke namen voor de evt kids:
Meisje       »   Klaar
Jongen   »   Ben

Hihihi

Ik ben eigenlijk wel van de aparte namen. En vind Storm en Lente dus wel kunnen. Al zou ik ze niet in 1 gezin doen zeg maar. Ik vind het wel stoer klinken, Storm en Lente heel meisjesachtig en vrolijk.

Goof en Maus vind ik dus echt he-le-maal niks!!! Maar inderdaad, smaken verschillen. Maar ik bedenk me net dat Esmee nooit de naam wil zeggen die ze voor een evt. 2e kindje in gedachten hebben.... dus misschien doet ze dit wel stiekem om te polsen en heeft ze zelf Maus of Goof in gedachten... jaja betrapt Esmee whahaha!

En de kindjes Klaar Wakker en Ben Wakker zijn wel leuk hahaha.

Ach wat is raar, vrienden van ons zijn helemaal gek van disney en hun eerste dochtertje heet dus ook zo. Persoonlijk zou ik het nooit doen. Een buurjongen van mij heette Goemel, ook zo'n rare naam

HIya mommas!

Heb jarenlang in de klas gezeten met een jongen die Maus heette, hij werdt er nooit mee gepest.
Mijn moeder was peuterleidster op onze school en had op een gegeven moment een tweeling in de klas, DIE namen waren pas erg...Hadewich en Badeloch. Nah lijken wel extra's uit Lord of the Rings!

Oh en ik heb een tijdje op twee broertjes gepast met namen die ook niet een twee drie van je tong rollen....Lisaso en Chaleko (serieus, probeer dat maar eens snel te roepen als ze zonder te kijken de straat op willen rennen!)

Maar ach, rare namen, alles went (behalve een vent haha)
Eerst moest ik ook ernstig lachen om "Apple" van Gwyneth Paltrow (speaking of names....Gwyneth?!) maar nu ben ik er eigenlijk alweer aan gewend en vind ik het stiekem een leuke naam.

Ajuus, ilja

wordt steeds leuker dit topic...

Ilja, de tweede van Gwyneth heet zeker Mac?

hahaha nee erger nog, haar tweede heet Mozes, wahahaha serieus!

...zei de moeder van Maximus Decimus Meridius, haha, nee hoor lief, onwijs leuke naam!!! Zit je te pesten...

Ik heb een paar vrienden met aparte namen (incl. de mijne, haha) en daarvan vind ik Ridder nog wel de leukste want met hem zit ik op paardrijles... zo, nu jullie weer, hihi

Waaaaah, ik had geen idee dat dat de volledige naam was, ow wat afschuwelijk, heb het idee dat ik acuut een mini toga voor 'm moet gaan aanschaffen.
Ridder vind ik leuk trouwens

Terug
Bovenaan