Smaken verschillen.. (hihihi)

Kennis heeft z'n kind Splinter genoemt. Wel als tweede naam gelukkig.

namen van kinderen op mijn werk:
Tuin,Robijn,storm.lied,philippa....je moet er van houden...
Oja ik ken ook een "beer" dat vindt ik echt maf....
gr piewie

we hebben ook nog een kindje die midas heet(midas de wolf haha) en zijn broer heet felix(de kat haha)...

Bij mijn vriendin in de straat hebben ze hun zoontje Grad genoemd. Je weet wel, zoals Gradje Damen. En ze komen dus niet eens van het Kamp. Vreeeeeeselijk. De arme jongen.

Verder ken ik nog een Elton-John.... pa en ma waren zeker grote fans.

Haudoe!

Tessie

Geweldig! Wat een verschillen en keuzes.

Een achternichtje van mij heet Döth (spreek je uit als dut), tja ouders, dan denk je toch wel even verder, want wat rijmt er op dut.....?

Toen wij namen zochten hebben wij overal gekeken of je er iets raars ofzo van kan maken, want kinderen op school kunnen heel gemeen zijn.

Groetjes, Marieke

Ik lig hier in mijn uppie helemaal dubbel om al die namen ennuh, Cissy, je zou Koomen (Theo Koomen) met je achternaam heten en dan die meisjesnaam gebruiken, hahaha...

Ik geloof niet dat ik hier in de omgeving zo'n rare namen ben tegen gekomen!! Ja, één waar ik zo snel op kan komen. Peerke!! Zijn vader heet Peter! Zielig toch?! En ik ken een Dominique Dominicus, pffff....dat moet je toch ook je hele leven spellen!!

Ikzelf ben meer van de Hollandse en Friese namen.

Groetjes Fonske.

O, er schiet me iets te binnen. Een vriendin van mij staat voor de klas en zij had op zeker moment een jongetje in de klas die Vliegen heette met zijn achternaam. Tot overmaat van ramp hadden ze het manneke Sietze genoemd. Zeg dat maar eens achter elkaar!! Hahahaha

Och gut, nu kom ik los hoor. Toen ik stage liep bij de gezinszorg had ik een stagebegeleidster met echt een boezem waar je U tegen zegt. En dat mens heette Greet van  Boven  Kaasmaker!! Dat was alleen de naam van haar man nog maar. Vreselijk!!

Whahaha, ik lig in een deuk om al die namen!

Ik houd zelf ook wel van  namen die niet veel voorkomen  (Isis hoor je ook niet elke dag), maar ook ik heb mijn grenzen...

Zo ken ik een Tahmino Fabian (namen worden ook écht allebei gebruikt)... Is absoluut niet mijn ding, maar de ouders vinden het he-le-maal geweldig. Prima dan toch?

Ik zat trouwens onlangs op een grappige site, waar je je achternaam in kunt vullen en dan krijg je ideeën voor voornamen die erbij passen. Ikke mijn achternaam ingevuld, Pennings  (Isis en haar toekomstige broertje/zusje hebben mijn naam). Wat denk je? Werd er toch voor een jongen Peerke voorgesteld!! Whahaha, Peerke Pennings!! Ik lag echt helemaal in een deuk. Als onze tweede een jongen blijkt te zijn (weten we over 2/3 weken als het goed is!) dan wordt dat de "werktitel", ik vind 'm briljant!!

Heb even zitten zoeken naar de site, maar hier is 'ie: LINKJE
Moet je echt eens doen, je komt niet meer bij... Over vergezochte namen gesproken!!!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en ... (Peerke?? )

Terug
Bovenaan