Smoelenparade van de mama's

Deze foto heeft Esmé gemaakt. Ik moet toch eens wat meer foto's maken van mezelf en Dean. Afijn, ik heb mezelf weer braaf laten zien.

Groetjes,
Nelly.

Jaja,.. Zelf wel spieken bij iedereen en zelf een vage foto plaatsen,..

We hebben al vaker een "mama-topic" gehad en de meeste kennen ondertussen elkaar wel van de bezoekjes door de jaren heen,.. Maar voor de mensen die ons nog niet kennen nog maar eens een foto haha,..

Maar speciaal voor  Riannet;

En deze voor de overige mama's;

Foto is alweer van een tijdje terug, maar beter iets dan niets, toch?

Esmé en Kay

Nou, héél toevallig heb ik net een leuke foto van mezelf... Afgelopen weekend gemaakt omdat ik zo blij was met m'n nieuwe kapsel dat ik het wilde vereeuwigen, haha!

Komt 'ie dan:

En vooruit... ook nog eentje mét buik (deze is op 30 jan. genomen, precies 30 weken zwanger, en dus voordat ik naar de kapper ging):

Groetjes,
Myrna, mv Isis (17 mnd) en in verwachting van haar zusje!!

Was de hele ochtend weg, dus kon niet eerder reageren, Esme, zo herken ik jou vast, moet je wel een zak meenemen
En ik heb echt geen betere digitaal, dus het spiet me, anders moeten jullie ff op www.tibonia.nl kijken, daar sta ik wel op.
En Lydia lijkt idd sprekend op mij! Het mondje is een beetje van Hans, de rest is Rianne, zeker als je foto's van toen ik zo klein was er naast legt. Hans noemt haar al kleine Rianne, inclusief haar boekenwurmerij.
Maar leuk om jullie eens te zien.
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan