A ANONYMOUS_USERNAME feb 5, 2008 #25 hehe, hier ben ik dan samen met mijn jongste dochter. Ook van hyves geplukt haha
A ANONYMOUS_USERNAME feb 5, 2008 #28 hier een foto van mij met mijn moppie.. afgelopen zondag op de kinderboerderij liefs sandra
A ANONYMOUS_USERNAME feb 5, 2008 #29 Hier een foto van mij met de carnaval.... (van 't weekend genomen dus). Ben natuurlijjk wel "vermomd" als Piraat.... \ groetjes, Patty Piraat (nee geen familie van Piet...hihi)
Hier een foto van mij met de carnaval.... (van 't weekend genomen dus). Ben natuurlijjk wel "vermomd" als Piraat.... \ groetjes, Patty Piraat (nee geen familie van Piet...hihi)
A ANONYMOUS_USERNAME feb 5, 2008 #31 Deze is al een paar jaartjes oud, maar zo ongeveer de enige foto waar ik een beetje tevreden over ben...
Deze is al een paar jaartjes oud, maar zo ongeveer de enige foto waar ik een beetje tevreden over ben...
A ANONYMOUS_USERNAME feb 5, 2008 #32 deze is wat vaag en al wat maandje oud maar kan ff niets anders vinden maar tim had het erg naar zijn zin hihi gr stephanie en timothy
deze is wat vaag en al wat maandje oud maar kan ff niets anders vinden maar tim had het erg naar zijn zin hihi gr stephanie en timothy