Mijn dochter heeft het ook tot 5.5 maand gedaan (kunstvoeding!) terwijl ze overdag genoeg kreeg! Het was vaak 22.00-1.00-4.00-7.00 ofzo. Doodvermoeiend. Mijn man deed de voeding van 1.00 en ik alle andere. Zo kon ik tenminste van 22.30-4.00 ongeveer slapen. Ik heb ook een peuter die om 6.30 wakker is elke ochtend (en s nachts soms ook nog wel een keer) en ik snap je helemaal.. doodvermoeiend!!! Een speentje hielp soms een uur te rekken, maar daar had ik echt niet altijd zin in. Liever een voeding en doorslapen.
Ze is nu 6.5 maand en het is ineens voorbij.. ze slaapt nog geen hele nacht door, maar vaak wel van 23.00-5.00/6.00.. dus dat is al zó fijn!!! Pas zelfs 1 nacht van 22.00-7.00!
Ik heb geen tips, alleen misschien kun je afkolven en je man 1 voeding laten doen? Mijn man deed het met liefde. We moeten allebei werken en een dag thuis met 2 kinderen is óók werken en dan heb je ook geen moment rust. Johannes broodpitmeel of bambix ofzo helpt hier ook niet om langer door te slapen.
Hopelijk wordt het gauw beter! Succes!
Ze is nu 6.5 maand en het is ineens voorbij.. ze slaapt nog geen hele nacht door, maar vaak wel van 23.00-5.00/6.00.. dus dat is al zó fijn!!! Pas zelfs 1 nacht van 22.00-7.00!
Ik heb geen tips, alleen misschien kun je afkolven en je man 1 voeding laten doen? Mijn man deed het met liefde. We moeten allebei werken en een dag thuis met 2 kinderen is óók werken en dan heb je ook geen moment rust. Johannes broodpitmeel of bambix ofzo helpt hier ook niet om langer door te slapen.
Hopelijk wordt het gauw beter! Succes!