Snel zwanger na miskraam???

<p>Ik heb half/eind  juli een miskraam gehad. Nog geen menstruatie gehad daarna.  Nou heb ik sinds een aantal dagen last van pijnlijke tepels wat ik normaal eigenlijk niet heb. Is het mogelijk  om zo snel weer zwanger te zijn? Lijk ook wat sneller weer naar de wc te moeten steeds en iets meer afscheiding te hebben.</p>
 
Zou kunnen.. Ik werd netjes 4 weken na mijn miskraam weer ongesteld, dus cyclus had zich gelijk herpakt.
Neem je gemiddelde cyclusduur en tel deze tijd vanaf de dag van de miskraam (of curettage). Rond die tijd zou je ongesteld moeten worden of een test kunnen doen indien je dat niet wordt.
 
Zou kunnen.. Ik werd netjes 4 weken na mijn miskraam weer ongesteld, dus cyclus had zich gelijk herpakt.
Neem je gemiddelde cyclusduur en tel deze tijd vanaf de dag van de miskraam (of curettage). Rond die tijd zou je ongesteld moeten worden of een test kunnen doen indien je dat niet wordt.
 
Zou kunnen.. Ik werd netjes 4 weken na mijn miskraam weer ongesteld, dus cyclus had zich gelijk herpakt.
Neem je gemiddelde cyclusduur en tel deze tijd vanaf de dag van de miskraam (of curettage). Rond die tijd zou je ongesteld moeten worden of een test kunnen doen indien je dat niet wordt.
 
Ik was meteen de ronde na mijn miskraam weer zwanger. Dus het zou zeker kunnen, maar zoals eefje zegt reken je vanaf de dag van de miskraam of curretage.
 

Heb 2 weken lang bloedverlies gehad. Eerst maar een beetje en  bruin. En toen ik wist dat het een miskraam (missed  abortion  dacht dat ik 9 weken was maar was al met 4 a 5 weken gestopt) en eigenlijk heel gek zodra ik het zeker wist dat t niet goed zat meer stolsels enzo en zette het echt door. Dus zou eigenlijk niet precies  weten vanaf waar ik moet tellen..
 
Ik heb 2 juli een miskraam gehad en heb nu sinds gisteren weer heel licht positieve testen in handen. Kvind het echt doodeng. 
 
Hey, dat zou zeker kunnen! 
Misschien heb je hier wat aan, hier staat een hoop over zwanger worden na een miskraam :)
https://mybabywatcher.com/zwanger-na-miskraam/
 
Terug
Bovenaan