Haha, de zoete aardappel is echt een ‘baad het niet dan schaad het niet’ dingetje. Maar ik vind het lekker, dus helemaal prima!
Vervelend dat mensen zich geen houding weten te geven en dan maar wat roepen. Iets wat ze ongetwijfeld wel goed bedoelen, maar wat inderdaad als dooddoener klinkt...
wat betreft de symptomen, geen idee nog! Ik ben vanaf gisteren de medicatie voor het opwekken van de miskraam aan het nemen, dus dat zal tussen nu en overmorgen moeten plaatsvinden. Daarna doe ik weer fanatiek mee aan de volgende rondes (als het mag van de gyneacoloog).
Snap wel heel goed dat je continue wilt testen. Dat had ik zelfs voor de zwangerschap! En ook tijdens heb ik nog regelmatig getest om te kijken of het opliep. Zo’n vroege test heb ik bij Mn zwangerschap toen gedaan en die was echt heeeeeeeel licht. Ik wilde het die dag weten omdat we toen sushi gingen eten met vrienden en ik dacht: als die negatief is dan ga ik sushi eten. Toen was er dus een heel licht streepje Haha. Had verder eigenlijk nul kwaaltjes, had zelfs menstruatiepijn-achtig gevoel, dus we waren ook niet direct helemaal excited met de test (want bij vroege testen gaat het vaak nog ‘mis’ en wordt je op of rond je nod alsnog ongesteld). Pas na een aantal weken kreeg ik gevoelige borsten en pas rond de 7-9e week was ik heel moe, een beetje misselijk en had ik last van maagzuur. Verder super geobstipeerd haha, maar dat was het! Daarna namen de klachten af, maar toen was het kindje dus al overleden (wat ik pas 2 maanden later wist bij de termijnecho).
Ik zou ook zeggen: probeer te wachten, maar maak je jezelf ermee gek om te wachten, koop dan de 2 voor 5 euro testen van de kruidvat. Bij mij gaf die een beter restulaat dan de early test. Je moet alleen rekening houden dat je teleurgesteld kan zijn door een negatieve test, terwijl die een week later misschien wel positief is of juist andersom: een positieve test die toch later een menstruatie wordt. Weet niet of je dat weer extra spanning gaat geven?