Snel zwanger na miskraam???

@maris-26 je kan inderdaad gelijk weer zwanger worden. Mijn verloskundige zei dat je soms zelf juist even wat 'extra' vruchtbaar bent na je miskraam omdat je lichaam zich al aan het voorbereiden was.

@susannaaaa ooooh we zitten in hetzelfde schuitje! Ik heb 8 juli een miskraam gehad en vanmorgen had ik een heeeel licht positieve test. Ik durf nog niet echt blij te zijn, vind het echt spannend. Heb 't ook nog maar niet tegen m'n vriend verteld omdat hij ook nogal van slag was na de miskraam.
 
Maris26: Tellen vanaf het moment dat de miskraam doorzette. Vanaf toen kon je lichaam weer beginnen aan een nieuwe cyclus omdat het daarvoor in soort verwarrende toestand was (missed abortion, maar toch nog vasthouden van het vruchtje danwel baarmoederslijm en aanmaak HCG in je lichaam).
Succes, ben benieuwd voor je!
 
[quote quote=10234299]@maris-26 je kan inderdaad gelijk weer zwanger worden. Mijn verloskundige zei dat je soms zelf juist even wat ‘extra’ vruchtbaar bent na je miskraam omdat je lichaam zich al aan het voorbereiden was. @susannaaaa ooooh we zitten in hetzelfde schuitje! Ik heb 8 juli een miskraam gehad en vanmorgen had ik een heeeel licht positieve test. Ik durf nog niet echt blij te zijn, vind het echt spannend. Heb ’t ook nog maar niet tegen m’n vriend verteld omdat hij ook nogal van slag was na de miskraam.[/quote]
Oh! Ik ken je ook nog van de nod juni topic! Wat toevallig zeg. Ik ben nu elke dag aan het testen om te kijken of ze ook oplopen.. heb soms best wel wat kramp maar geen bloedverlies. Hoe gaat ie verder met jou? 
 
@susannaaaa ja jouw naam kwam me ook bekend voor! Inderdaad toevallig. Spannend hoor! Ik heb ook best veel testen in huis dus grote kans dat ik morgenochtend toch weer een test doe ?
Met mij gaat 't best goed. Ik ben verbaasd dat ik een licht positieve test had omdat ik echt nergens last van heb. M'n borsten zijn heeeeel licht gevoelig. Ja en ik merk dat ik echt heel veel honger heb? Haha. Alsof ik niet verzadigd raak van m'n eten ? al met al heel anders dan de vorige keer. Toen had ik ver voor mijn NOD echt al zere borsten, was ik heel moe en had ik veel afscheiding en een trekkend gevoel links onder in mijn buik. We wachten het dus maar af! Ik ga voor ons duimen hihi ? geen bloed is goed ?
 
Lieve dames,
Ik hoop dat ik de vraag hier mag/kan stellen.. begin mei heb ik helaas een miskraam gehad en ben eigenlijk veel aan het lezen hier betreft ervaringen van andere om zwanger te worden na dit.
Ik lees online veel (niet hier) over maca poeder, is iemand hier toevallig bekend mee? 
Op dit moment probeer ik zoveel mogelijk omdat de wens alleen maar groter is geworden na de miskraam, maar ben benieuwd naar evt jullie ervaringen / tips.. 
liefs 
 
Hoi allemaal,
Bij mij zit helaas een miskraam eraan te komen. De termijnecho was niet goed (geen kloppend hartje).
Hier nu dus nog even een moeilijke periode, maar jullie berichten zijn bemoedigend! Ik hoop dat deze positieve testen allemaal in vlekkeloze zwangerschappen en mooie baby’s zullen eindigen! ❤️
@AnnemiekeHmr, ook voor jou heel naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik snap heel goed dat je alles uit de kast wil halen om weer zwanger te worden. Over Maca heb ik nog nooit gehoord. Wel over conceive plus (spermabevorderend glijmiddel) en het eten van zoete aardappel. Veel sterkte en succes! 
 
Terug
Bovenaan