snel zwanger?

A

Anoniem

Guest
goede morgen dames,

zijn er ook dames die heel snel zwanger zijn geworden?
lees op het forum 'zwanger worden' allemaal verhalen dat het zo lang duurt.
ik hoop het niet voor ons!!

liefs shirley

Hey Shirley!

Bij ons was het heel snel....was nog niet gestopt met de pil en was zwanger.
We zouden wachten met het echt proberen tot ik mijn ongi kreeg....maar toch waren we er natuurlijk al meebezig. En t was daarvoor al raak...dus eigenlijks voor de 1e x. hihi.

Ben je al lang bezig?

Het verschilt natuurlijk bij iedereen heel erg hoelang het duurt en hoe t gaat.

Suc6

Hoi Shirley,

Zelf duurde het bij ons niet zo heel lang. Ik stopte in jan 06 met de pil maar de ongi bleeg uit tot mei, daarna een aardige regelmatige cyclus van 28 dagen en later van de 25 degen. Begin dec dec 06 heb ik positief getest dus eigenlijk heeft het niet zo heel lang geduurd maar voor je gevoel lijkt dat anders. Ik was er eerst wel heel veel mee bezig en heb het daarna iets verder van me afgezet en toen was ik zwanger. Een vriendin van mij die stopte met de pil en was gelijk in 1 keer zwanger.

Wens je veel succes met zwanger worden.

Gr Fruit Girl 30 wk en 3 dgn

nee wij zitten nu in de eerste ronde!!
had de zevende ongi moeten worden.
wel last van het ongi gevoel maar nog niks te bekennen

liefs shirley

Hoi Shirley,

Je kan er een test tegen aan gooien misschien ben je wel zwanger zal voor je duimen.

Gr Fruit Girl

Ik was deze keer na 4 maanden weer zwanger, maar vorige keren heeft dat ook wel eens langer geduurd.

gr mama van MD

Bij de eerste heeft het een jaar geduurt, maar was voor die tijd aan de prikpil en dan duurt het een tijdje voor je lichaam weer normaal werkt.
Deze zwangerschap was eigenlijk over 4jaar (na mijn studie) gepland, maar doordat ik aan het wachten was op mijn ongi om een spiraaltje te laten plaatsen en maarliefst  EEN KEER! onvijlig heb gevreen is het dus vier jaar eerder geworden.
Het moest echt zo zijn en blij dat ik er nu mee ben!!!

Ik besef wel wat een mazzel ik heb als ik zo die andere verhalen lees, maar er is dus ook hoop voor jou

Liefs Nika

bij de eerste was het echt mega snal. Ik dacht 'ik zou nu ongeveer vruchtbaar moeten zijn'. Ik vroeg aan mijn man of hij wilde proberen een kindje te maken en dezelfde dag was ik zwanger. De tweede was een 'foutje' (of om het aardiger te zeggen: een verrassing), dus hier ook geen verhalen over de zoveelste ronde.
Succes!

Terug
Bovenaan