snel zwanger?

hoi hoi,

zelf ben ik begin december gestopt met de pil. Eerst twee maand ( ontpilt ) 12 jaar aan de pil geweest en 21 maart was is al zwanger (tweede keer dus) ben nu inmiddels bijna 12 weken zwanger

groetjes kim

Hoi!

Bij mij is het ongelooflijk. Mijn vriend en ik  kennen elkaar nog geen jaar en ben voor de tweede keer  nu 8 weken zwanger (febr 07 miskraam)!
Met onze vorige relatie: 4 jaar geprobeerd ook via IUI, niet gelukt; mijn vriend 10 jaar geprobeerd, ook niet gelukt.
Tip: Ga er vooral onbevangen mee om! We hadden het idee dat het ons nooit zou lukken en waren er absoluut niet mee bezig: we zien wel! En toendertijd met mijn exvriend waren we de laatste jaren alleen maar daar mee bezig. Totdat de spanning te groot werd...

Groetjes Jet

bij ons meteen raak. maar moet wel bekennen dat dat wel even een verrassing was hoor.

ik ben eind jan. 07 gestopt met de pil. Ik werd 23 maart voor het eerst ongesteld en vanaf toen zijn we zonder voorbehoudsmiddel gaan vrijen. om ons heen duurde het bij velen een half jaar tot jaar dus wij dachten dat zou bij ons ook wel zo zijn dan.

maar in april werd ik niet ongesteld, maar wist niet wat mijn cyclus was aangezien maart de 1e ongesteldheid was na de pil. Maar ik was zo moe steeds, dus toen een test gekocht en ZWANGER! Dus tja bij ons ging het heel snel en we zijn daar super dankbaar voor.

volgens mijn vriendinnen komt het doordat we beiden zoiets hadden van nou ja we zien wel en er niet echt mee bezig waren (met vruchtbare dagen enzo). Ik heb wel een keer gehad dat ik echt persee sex wilde hebben.....denk oerinstinct of zo. misschien gaf mijn lichaam toen wel aan dat het er klaar voor was. ik weet het niet. maar hoor dat wel meer om me heen.

bij mij is het een beetje raar gegaan
ik leerde mijn vriend kennen eind nov 2006 .. we hadden nog niks .. in dec kregen we wat en in begin jan deden we het voor het eerst (okaay sorry dit detail) maargoed.. hij woonde tegen over mij, en doordag ik zo heen en weer aan het slepen was met me spullen ben ik een paar x de pil vergeten .. en ja hoor .. twas ook meteen raak!..
nu ben ik 21 weken zwanger en we zitten in week 24 van dit jaar .. tel maar uit :)

Hoi hoi,

Ik ben nu voor de eerste keer zwanger ( vandaag de test gedaan) . Ik ben niet meer ongesteld geworden nadat we gestopt zijn voorbehoedsmiddelen te gebruiken.
Ik ben wel al begin dit jaar gestopt met de pil.

Groetjes...

Hai,

50% wordt zwanger in het eerste jaar proberen en nog eens 30% in het 2e jaar. Alles binnen dat eerste jaar is dus zowiezo heel normaal en niet erg laat al lijkt het wel zo in vergelijking met de gelukkigen onder ons die meteen zwanger waren.

Bij mij heeft het ruim 4 jaar geduurd maargoed ik zat dan ook bij die resterende 20% waar het niet lukt en daar moet je zeker niet vanuit gaan.

Succes!
gr.Ing

Terug
Bovenaan