snel zwanger?

Ha Shirley,

Bij ons ging het heel snel
In april 2005 gestopt met de pil, en 30 april n test gedaan, en zwanger!!
Toen onze dochter 11 maanden was zijn we weer gestopt met de pil, en weer
gelijk raak, ben nu ruim 7 maanden zwanger van nummer twee.
We weten dat dat niet vanzelfsprekend is, zoals je op het forum leest en in de familie.
maar er zijn er dus die wel snel zwanger zijn.

groetjes Harmke

ha shirley,bij ons ging het supersnel ;eind sept laatste pil,3 okt ongesteld,4 nov 1e x getest;ZWANGER!!!!!!!!!!! super tof nartuurlijk,we hadden het nog niet zo snel verwacht omdat ik heel naast meemaak dat het niet wil,en ergens knaagde er iets bij me dat het bij ons ook het geval zou kunnen zijn,maar dus niet!!inmiddels ben ik 36 wkn en ben dus al met de laatste loodjes bezig.misschien een klein tipje,gebruik een kussen onder je billen tijdens de daad,kweet niet of het zo is maar wij hebben dit toen wel gedaan.succes!! groetjes jb.36wkn

hey shirley bij ons was het ook zo raak ik was binnen een maand zwanger tewel bij de eerste en de tweede veel langer duurde gr ramona

Hoi,

Bij zowel mijn eerste als nu bij mijn tweede zwangerschap hebben wij het geluk dat het bij beide direct de eerste keer raak was.

Gr. Mariëlle

Hoi, wij verwachten begin oktober onze eerste. Het heeft bij ons vier maanden geduurd en toen was ik al zwanger. Heel erg snel dus, hadden we ook niet verwacht maar we zijn erg blij en dankbaar dat het is gelukt.

Liefs Suus

Hoi Shirley,

Mijn 1e kindje was een verrassing, ik ben toen zwanger geraakt terwijl ik aan de pil was. Ik was er wel slordig mee moet ik toegeven maar stond er niet bij stil dat ik zwanger kon raken.

Bij deze ben ik ruim tevoren gestopt met de pil (8 maanden voordat we daadwerkelijk gingen proberen). Bij de 2e ronde dus 2e maand proberen was ik al zwanger. Ook vrij snel aangezien wij er vanuit gingen dat het maanden kon duren.

Grt Jacy

Hoi

Bij ons ging het ook erg snel, maar ik denk dat het door de omstandigheden kwam.
Ik ben in jan.2005 gestopt met de pil. Ik had een onregelmatige cuclus dus ik was erg benieuwd. Eind maart werd ik eindelijk ongesteld en daarna niet meer. Eind mee kregen we te horen dat mijn man kanker had en aan de chemokuren moest. Toen was het hele plan van kinderen van de baan. We hadden wel wat anders aan ons hoofd. Een paar dagen voor de eerst chemokuur hebben we het nog gedaan zonder er bij na te denken. En ik toen dus zwanger.
Nu zijn we een poosje verder en ben ik in dec 2006 getopt vanwege bijwerkingen van de pil. Mijn man moest zich laten onderzoeken ogf we nog wel kinderen konden krijgen en die test was dat we 60%kans hadden. De dokter zei probeer het maar eens een jaar tot anderhalf. dat had ik me ook voorgenomen maar ik ben in januarie al zwanger geworden. dat was dus weer heel snel. Ben nu 23 weken zwanger en alles gaat goed.
Ik hoop dat het bij jullie ook gaat lukken. Maar i weet wel dat je er niet teveel op moet richtern. Want hoe meer je erbij nadenlt hoe langers het soms duurt. (dit is wel moeilijk) Succes

Groetejs wil16

de eerste keer waren we binnen 6 weken zwanger..
nu met de 2e heeft het 4 maandjes geduurt...

Terug
Bovenaan