snik toch een helmpje

Hai meiden,

Ik begin nu wel een beetje aan het idee te wennen dat Roel een helmpje moet.
Morgen een verwijsbrief halen en naar het Sophia bellen.

Heb ook foto's gezien op internet van voor en na het helmpje en het resultaat is zeker goed.
Heb alles voor mijn mop over.

Jullie horen het morgen wel als ik gebeld hebt.

Liefs wen

Ben ebnieuwd, heb je al gebeld?

Wat zielig zeg voor Roel, zo'n helmpie. Maar wees ervan overtuigd dat het beter is voor hem en dat hij weer een mooi koppie krijgt. Bij mij op school is een jongetje dat altijd Plathoofd genoemd wordt en die is 11 ofzo, echt superzielig. Hij heeft ook echt een platte achterkant.
Ik heb daardoor ook een beetje een paniekerig gevoel over het hoofdje van Koen. Dat is ook een klein beetje afgeplat maar vertoonde vooralsnog geen afwijkingen die niet vanzelf zouden wegtrekken. Daar vertrouwen we dan maar op...

Heel veel succes! L:aat maar ff weten hoe het verder gaat!

Groetjs P.

Vanmorgen naar de HA geweest.
Hij vond ook inderdaad dat het ook nodig is om een helmpje bij Roel te laten dragen.
Heb dus de verwijsbrief gehad.
Vandaag heel de dag naar het Sophia gebeld maar ze hadden onderbezetting op het afsprakenbureau.
Kwam er niet doorheen.
Morgen maar weer proberen.

Oh ook zielig voor dat mannetje dat plathoofd genoemd wordt.

Laat het morgen wel weer ff weten wanneer de afspraak is.

Liefs wen

Wat vervelend zeg! Echt waar, ik snap die sniksnik wel hoor...
Ik had er nog nooit van gehoord en vraag mij af wanneer dat helmpje nodig is? Dacht dat alle babies een plat hoofdje hadden, wat dan na verloop van tijd weer rond groeit. Maw, wanneer moet je je zorgen maken en waarover dan? Heeft het ook gevolgen voor het kindje, een plat hoofdje?

Sterkte!

Hai Toulouse,

Het hoeft geen rare gevolgen te hebben hoor een afgeplat hoofdje.
Maar omdat het bij Roel toch wel duidelijk is is het beter om een helmpje te laten dragen.
Ook omdat hij echt heel slecht op zijn buik kan liggen krijgt het hoofdje geen kans om te herstellen.
Alleen als ik hem heel de dag op schoot hou.
Maar ja dat gaat dus niet moet ook nog wel eens wat gedaan worden in het huishouden en Job vraagt ook aandacht.

Liefs wen

Hoi,
Idd niet leuk voor je kleintje. Ook al is het voor zijn eigen bestwil, dan nog is het niet leuk voor jou als moeder. Mijn dochter heeft een spreidbroek en ik heb ook wel even een traantje gelaten, toen ze hem voor het eerst aan kreeg. En van al die mensen die zeiden "is voor haar eigen bestwil", daar kreeg ik een punthoofd van!
Maar dat is nu eenmaal wel zo. Ik werk op een kdv en heb ook een jongetje van 7 mnd in de groep met een helm. En als je ziet hoe snel zo'n koppie herstelt met dat helmpje! Ongelooflijk. Na drie weken was er  al een groot verschil te zien.
Heel veel sterkte ermee.
Groetjes Sil

Bedacht me net ook dat je helemaal niet op verhalen zit te wachten van kinderen die met hun11de "Plathoofd" genoemd worden, duizend maal excuses...

Maar 't was juist goed bedoeld, in die zin dat dat bij jouw lieve Roel gelukkig niet zal gebeuren omdat er iets aan gedaan wordt.... Snappie?

Ben benieuwd of je vandaag wel contact krijgt...

Groetjes P.

Terug
Bovenaan