Hai Ptra,
Geeft niet hoor die opmerking.
Kan wel wat hebben.
Omdat ik vandaag de hele dag moest werken en gister zo lang aan de telefoon heb gehangen heeft mijn zus vandaag gebeld.
En jawel hoor na 3 kwartier heeft ze een afspraak geregeld.
Vrijdag 23 maart om 9.00 moeten we in het Sophia Kinderziekenhuis zijn.
Maar nu ik weet dat Roel een helmpje moet en hoor dat er heel veel kindjes zijn die er hebben en het resultaat mooi wordt heb ik er vrede mee.
Van de week krijg ik de papieren opgestuurd waar alles wordt uitgelegd dus kan ik me er rustig in verdiepen.
Oh ja ik belde onder de middag onze zorgverzekeraar om te vragen of het vergoed wordt.
"Het wordt alleen vergoed op medische indicatie" zegt ze.
Dus ik zeg: Denk je dat ik het voor de lol doet om zijn zoontje een helmpje te laten dragen?.
Toen wist ze niet veel meer te zeggen.
DE DOOS!!
Nou ja standaard antwoord denk...
Groetjes wen
Geeft niet hoor die opmerking.
Kan wel wat hebben.
Omdat ik vandaag de hele dag moest werken en gister zo lang aan de telefoon heb gehangen heeft mijn zus vandaag gebeld.
En jawel hoor na 3 kwartier heeft ze een afspraak geregeld.
Vrijdag 23 maart om 9.00 moeten we in het Sophia Kinderziekenhuis zijn.
Maar nu ik weet dat Roel een helmpje moet en hoor dat er heel veel kindjes zijn die er hebben en het resultaat mooi wordt heb ik er vrede mee.
Van de week krijg ik de papieren opgestuurd waar alles wordt uitgelegd dus kan ik me er rustig in verdiepen.
Oh ja ik belde onder de middag onze zorgverzekeraar om te vragen of het vergoed wordt.
"Het wordt alleen vergoed op medische indicatie" zegt ze.
Dus ik zeg: Denk je dat ik het voor de lol doet om zijn zoontje een helmpje te laten dragen?.
Toen wist ze niet veel meer te zeggen.
DE DOOS!!
Nou ja standaard antwoord denk...
Groetjes wen