sokken die niet afzakken??

weten jullie waar ik leuke gekleurde sokken kan kopen die NIET afzakken?
gek wordt ik ervan, ze zweven de hele dag overal en nergens behalve aan d'r voetjes...

(bij kruidvat weet ik dat ze bambino sokken hebben  die niet afzakken maar die zijn alleen maar in het wit).

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)
 
hallo debby

ik heb nu een paar sokken gekocht bij de hema en die zitten goed, bij de zeeman hebben ze 2 verschillende de 1 zit vrij strak en klemt af maar die met antislip rondjes zitten ook goed en bij beide winkels hebben ze leuke kleurtjes

groetjes angela
 
hallo debby,

ik heb ook bambino sokjes 3 paar 1 witte, 1 licht roze en 1 echt roze. dus ze zijn er wel in kleur. waar ze vandaan komen weet ik niet, want ik heb ze gekregen.
ook heb ik een paar slofjes gekregen en als mijn dochtertje andere sokjes aan heeft doe ik die slofjes erover. gaan de sokjes ook niet uit.

groetjes famke
 
Hoi Debby,

Ik dacht ik kijk is om het hoekje bij de zomer baby's (ben zelf 20 januari 2007 moeder van Kamiel geworden)
Maar goed ik had ook een sokken zoektocht en ben bij rainbowbabies website terecht gekomen, echt ele fijne sokjes die ook tot aan de knieën komen:lekker warm en zakken niet af... in alle kleuren van de regenboog.
misschien een ideetje.
Hartelijke groet Leonie

ps: http://www.rainbowbabies.nl/
 
misschien een idee om van die badstof haarbandjes (elastiekjes) om de sokjes te doen.
doe ik zelf ook bij de sokjes die afzakken. de sokjes blijven zitten en de bandjes zitten niet te strak.

 groetjes bg
 
Hoi, ik heb hele leuke mickey mouse sokken gekocht bij de C&A!! En die blijven dus wel zitten, mijn zoontje was dysmatuur en is nog steeds heel tenger...dus die sokken floepen steeds uit, maar deze blijven zitten....en meestal als we weggaan, doe ik hem ook nog schoentjes aan, dan blijven ze helemaal goed zitten! ;-)

Groetjes
 
Hoi,

mijn zoontje heeft hele mollige benen. Bij hem zakken zijn sokken ook steeds af, omdat zijn sokjes het smalste punt opzoeken. Zijn sokken draagt hij in de maat van zes tot twaalf maanden, terwijl hij nog geen vijftien weken is. Daarom draagt hij babyslofjes in de vorm van schoentjes met veters.
 
Verelend die sokken die afzakken.
Ik bestel nog wel eens wat bij http://www.rainbowbabies.nl/  
En laten ze daar nou heerlijke sokjes hebben de softsok, lekker warm en zakken bij mijn dochter niet af.
En in allerlei leuke felle kleuren te krijgen.

gr lies
 
Terug
Bovenaan