sokken die niet afzakken??

Hoi hoi,

Weet niet of dit het is wat je bedoelt, maar ik had steeds het probleem dat de sokjes te kort en te "breed" waren, waardoor ze steeds afzakten. Heb nu sokje van de V&D (eigen merk) en die hebben vind ik een ontzettend goede pasvorm (zijn de sokjes zonder omslag, dacht € 3,19 per 2 paar) in allerlei kleuren en maten te koop.

groetjes,
xx Roos xx
 
Hoi,

MIjn tip, en deze sokken/kniekousjes zijn nog nooit uitgegaan, zijn die van het merk Bonnie Doon!! In verschillende kleuren te bestellen via oa www.sokshop.nl

Snel geleverd en prima prijs, 2,95 per paar. Mijn zoon is nu ruim 5 maanden en hij heeft nu de tweede maat aan (4-8 maanden), ze vallen wat kleiner, zeker na het wassen want hij kan bijna in de maat 8-12 maanden. Ik bestel altijd de kniekousjes, zien er niet zo uit, maar blijven daardoor lekker zitten omdat ze iets hoger zijn dan normale sokjes. Mijn zoon is een beweeglijk ventje, en heeft grote voeten (maat 18, hij is ruim 8 kilo en is 70 cm)

Succes verzekerd!

Gr
Sandra
 
Hoi Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Heb al verschillende uitgeprobeert en vind ze van de H&M en de Wibra het fijnste. Zakken niet af, passen perfect en zijn nog leuk ook en niet duur.

gr. mech
 
Hoi,

Ik herken dit probleem en bij wij zijn erg blij met de sokken van Zeeman. Nog geen euro per paar en ze zakken niet af! Ze worden wel na een paar keer wassen minder mooi, maar aangezien ze niet zo duur zijn, koop ik gewoon iets sneller nieuwe.

Groetjes,

Renate
 
Ik heb ook goede ervaring met Zeeman sokken die bijven goed zitten ik heb er ok van de prenatal hopeloos je hebt langer werk om ze aan te doen dan dat ze blijven zitten!!!
Groetjes Linda
 
Wij hebben lang gezocht, maar de enige babysokken die blijven zitten zijn Sticky Socks. Deze sokken hebben een silicone randje aan de binnenkant, werkt perfect! Je kan ze gewoon online bestellen.
https://stickysocks.com/
 
Terug
Bovenaan