soms ergelijk

Ik erger me soms aan die vragen zoals: waar kun je zwangerschaps kleding kopen. Iedereen weet toch waar je dit halen kunt... Ook vragen als ben ik nu zwanger of niet... doe een test en je weet het!
Kom op dames we zijn geen kinderen meer, en bij zulke vragen kun je verwachten dat mensen er een laconieke reactie bij zetten.

Ik moest dit ff kwijt.
 
Ik erger me aan mensen die zich overal aan ergeren!
Schijnbaar weten die mensen dit niet, anders hadden ze deze vragen niet gesteld! Voor sommige mensen zijn testen erg duur of hebben zij al vele malen met een negatieve test in handen gezeten, dat weet je dus niet...
Als het je ergert, lees het dan gewoon niet!!!
Laconieke reacties vallen wel mee hoor, bv. over zw.kleding hele handige tips over buikbanden gelezen,dus...

Kop op zeg, laat ieder in zijn waarde!!
 
Zwangerschapstesten erg duur?! ja je weet een kind kost geld! als je al geen geld overhebt voor een zwangerschapstest.... heb je dan wel geld over voor een kind?!
 
zwangerschapstesten erg duur?! Kom op zeg! je weet als je zwanger raakt dat je een test haalt, als dat al niet kan... kun je dan wel een kind onderhouden?

En karin waarom reageer jij, als je dit een raar bericht vind?!
 
ik erger me er ook wel eens aan, zoals laatst iemand die vroeg waar kun je zwangerschapskleding halen nou ja.....
Dat weeeet je toch!!
Inderdaad soms erg irri.

 
Laten we het gezellig houden, zeg! Als iemand haar verhaal kwijt wil en niet zeker weet of ze zwanger is, moet ze dat kunnen mededelen...

Ik was ook erg benieuwd of ik nu zwanger was of niet (vooral omdat testen nog te vroeg was, was het leuk te lezen hoe andere zich voelden en wat voor een verschijnselen zij al eventueel hadden..

Als het je niet interessert of irriteert moet je die berichten niet lezen....
 
Terug
Bovenaan