soms ergelijk

ik vind ze zelf niet te duur, maar voor sommige die misschien al heel lang bezig zijn kan het best een dure grap worden. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er allerlei redenen kunnen zijn waarom mensen vragen stellen. Moet je lezen jullie eigen reacties, lijkt wel een bos met vlooien!! Ik dacht ook dat het de bedoeling van dit forum is om met vragen en onzekerheden terecht te kunnen, en niet om je frustraties op te botvieren!!
En An, Annie en Anoniem (helemaal zot als je zo'n mening hebt om daar anoniem mee te komen, maar ook jou laat ik in je waarde) ik reageer op meerdere (ook in jullie ogen de zeikberichtjes) maar jullie ben ik nooit tegen gekomen!!




 
Hallo,

ik vind al die reacties wel komisch hoor. Typisch vrouwen.
Maar even als voorbeeld ik wist wel waar ik zwangerschaps kleding kon kopen maar het verbaasde me over hoeveel mogelijkheden er nog meer waren. En wie weet misschien wonen die mensen wel in een dorp met alleen een bakker en een slager en komen ze verder niet buiten het dorp hi hi.

Tja en dat je de testen duur vind dat kan ik me voorstellen, dat betekent nog niet dat je geen kind kan onderhouden.
 
ik vind sommige mensen ook zeeeer triest!
van die vragen: ik denk dat ik zwanger ben, wat zijn de kwaaltjes...duhh!! haal een test. na 1 dag overtijd heb je nog geen kwaaltjes. sommige vrouwen hebben zo'oooooon domme vragen dat ik af en toe twijfel of ze wel een kind kunnen opvoeden. ik vind de ergernissen normaal van de persoon die dit stukje schreef. maar ik vind het meer genant. ik geneer me voor mijn medemens op die manier.
groetjes
 
Jij twijfelt of deze mensen een kind op kunnen voeden, terwijl jouw spelling ver beneden peil is??????
Wie is er nou dom? Misschien kun je je beter daarvoor generen??
 
Realiseren jullie je ook dat er ook vrouwen/meisjes zwanger kunnen worden, die dit niet gepland hebben en echt niet weten waar ze in terecht komen ( en daar ook financieel nog niet op gerekend hebben!). Wij die testen en luiers straks kunnen betalen en weten waar we positie kleren kunnen kopen mogen ons geluk prijzen dat wij dit allemaal wel weten en kunnen!
 
normaal gesproken reageer ik hier niet op maar mijn haar ging recht omhoog staan omdat hier iemand vindt dat er domme vragen worden gesteld mij is altijd gezegd domme vragen bestaan niet maar domme antwoorden wel ik wil niet raar over komen en ook niet ongezellig doen maar ik vind dat deze site toch juist is om vragen te stellen dus ik snap ook niet dat er dan zo raar op gereageerd wordt je moet iedereen in je waarde laten,iedereen moet toch gewoon dingen kunnen vragen groetjes iggy
 
Ik vind zwangerschapstesten niet te duur, maar ben anderhalfjaar 'bezig' geweest met een enigszins onregelmatige cyclus. Je kunt je voorstellen dat op een gegeven moment het dan echt niet meer uit kan, gewoonweg omdat het dan weggegooid geld is (van mijn man mocht ik niet eerder meer testen dan wanneer ik 3 maanden niet ongesteld was geweest, bij een max.cyclusduur van 31 dagen). Dit zegt dus niets over mijn financien, laat staan over mijn financien t.a.v. kinderen! (Ik ben nu overigens 16 wk zwanger, getest op dag 32 :)

Het lijkt me normaal dat mensen met hun vragen hier komen, moet ook kunnen, maar ik ben het helemaal met de bericht-schrijfster eens dat het af en toe irritant wordt. Vooral als er om de 3 berichtjes een berichtje staat over mogelijke zwangerschapskwaaltjes bij dag 1 (of liever nog eerder) van de verwachte ongi. De meeste van die kwaaltjes kunnen ook bij een ongi horen (en je kunt ze jezelf ook aanpraten) en geven geen enkele zekerheid aan de vraagsteller. Alleen een zwangerschapstest geeft zekerheid en soms moet je even een paar dagen wachten voor je die kunt doen, hoe frustrerend dat ook is.

En sorry dames, maar er zitten af en toe ook echt domme vragen tussen of vragen waarvoor de betreffende persoon echt naar de huisarts, verloskundige of gynaecoloog moet. Die mensen hebben er voor geleerd en vinden het ECHT niet vervelend of raar dat je die vragen bij hun stelt. (Wat dat betreft t.a.v. de discussie rond zorg: ik vind het hier prima geregeld en helemaal niet achterhaald of achtergebleven. Alles wat mogelijk is, is niet altijd nodig. En de verloskundigen en gynaecologen zijn echt niet allemaal de grote vijand hoor. Die mensen doen gewoon hun werk naar beste kunnen en - met een beetje mazzel - met plezier.)

Tenslotte: het onderwerp gaat over ergeren. Daarom heb ik hierop gereageerd. Als een onderwerp me niet interesseert of juist irriteert, reageer ik er niet op. Het lucht echter erg op om hier even gal te spuien. Laat mij en de bericht-schrijfster aub dan ook in onze waarde.
 
Terug
Bovenaan