soms ergelijk

hoi,

maar toch ben ik blij dat dit forum en alles daarom heen bestaat , tijdens mijn eerste zwangerschap, 9 jaar geleden hadden wij nog geen computer en internet ik vind het erg leuk om verhalen te lezen, zonodig te kunnen helpen of zelf iets te vragen, het is voor mij ondankt dat ik al een kind heb lang geleden.
 
ik vindt het wel komisch hahaha, de heleboel in rep en roer, puur en alleen om zo'n stukje.
Bovendien heeft ze nog gelijk ook!
Erg simpel om zulke vragen te stellen als ben ik nou zwanger? DOE DAN EEN TEST! hihihi
 
Ik ben het met Dora eens, en Karin, je hoeft niet te gaan schelden!!
Wie is er dan gefrustreerd? Of heb je misschien last van de zwangerschapshormonen?

Tjonge jonge, wat kun jij uit je slof schieten zeg!

En maar commentaar geven op de onderwerpschrijfster, en moet je jezelf een zien!!
 
Ik gaf slechts mijn mening! Net zoals jij en alle anderen dat doen.
Voor de rest sta ik hierboven en ga ik lekker van mijn zwangerschap (en de daarbij behorende kwaaltjes ) genieten, ok?

Laten we het inderdaad maar op de hormonen houden dan en het was gewoon een reactie op een actie, dus zo kunnen we wel weer door gaan, maar laten we het maar gezellig houden!!

Als mijn antwoord te hard over is gekomen, sorry, het was niet de bedoeling om uit mijn slof te schieten.

 
Terug
Bovenaan