Soms...

A

Anoniem

Guest
.. (even ei kwijt)...
soms vind ik het gewoon wel even pittig...
Ben zeker geen klager maar zo in mijn uppie, zonder partner, zonder ouders... met de kleine die vaak ziek is en dagen heeft met heeeeel veeeel temperament en buitjes... werken en alles... ja heel af en toe... heb ik heel eventjes de balen... Niet van mijn kleintje maar van dingen tesamen...
Ben wel een dappere dodo maar toch, met kerst coming up (en waarvan ik denk dat het me niets doet) is het toch een beetje kl*te kerst..
Baal er wel van dat ik het af en toe moeilijk heb maar weet ook wel dat het beter is dat gevoel over me heen te laten komen. Het gaat ook al wel stukken beter als eerst dus klagen doe ik niet... Alleen heel soms dus... even rotgevoel.
Gelukkig zijn er natuurlijk vaak de momenten dat ik me bescheur om mijn kleine bijdehandje!
Wilde gewoon even mijn eitje kwijt..
Dus hierbij
Liefs Daan

Ik vind je gevoel niet meer dan logisch!! Natuurlijk is het soms heel erg pittig als je er alleen voor staat, ik vind het bijzonder knap.

Als ik een dagje alleen ben met Kay ben ik s ´avonds kapot, maar zodra mijn vriend thuis is wordt de zorg weer gedeeld evenals de weekende. Als ik altijd alles alleen zou moeten doen zou ik soms ook over mijn tandvlees struikelen hoor!!

Je mag gerust af en toe mopperen en je ellendig voelen, dat zegt niks over je liefde ten opzichte van je kleine. Ik twijfel er geen moment aan dat je helemaal gek op je kleine bent en het voor geen goud zou willen ruilen! Maar dat het af en toe pittig is zal iedere moeder die dit leest van je aannemen...

En wat betreft de kerstdagen..
Probeer je niet af te zonderen en neem een eventuele uitnodiging aan. Is er niemand in je omgeving die aan je denkt dan zou ik dat erg betreuren.. Mocht je thuis blijven dan maak er toch een paar leuke dagen van. Koop je datgene wat je zo lekker vind en verwen jezelf en je kleine met zelfgemaakte wafels oid.. Laat de avonden niet voorbij gaan als elk andere want dat is vaak een stuk moeilijker.. Dan voel je je helemaal verdrietig.

Helaas kan ik de situatie niet voor je veranderen, maar zal ik wel aan je denken!

Knuffel,

Esmé mv kay

Het is zeker klagen of aanstellen hoor.
Als ik hier thuis kijk vind ik het soms heerlijk als Bert thuis komt en Yoëll 'over' neemt
Of als mn ouders oppassen en we even tijd voor onszelf hebben.

Meid petje af voor je dat je het allemaal aan kunt zo en dat je zoveel voor je meisje doet en kunt.

Inderdaad wat Esmé zegt; zonder je niet af, maar ga evt op een uitnodiging in.

En je mag ook hierheen komen, wij hebben een kluskerst dit jaar

Meid sterkte en succes!

Hé pauline,
Volgens mij ben jij het woordje "geen" in je eerste zinnetje vergeten

Ow gut, en nu reageer ik verder helemaal niet

Meid ik ben trots op je!!! Ik weet niet of ik het zou kunnen. Ik ga zelfs al eens bij de pakken neerzitten mèt partner en mèt ouders.
Het lijkt me ontzettend moeilijk, zo in je eentje.
Respect hoor, echt waar !!!

Groetjes happyM.

Hoi Daan,

Meid ik kan het me zo voorstellen, ik ben dan wel alleen maar ik heb wel mijn ouders om me heen. Heb je al wat tijdens de kerst, anders nodig ik je uit om hier te komen. Ik wil niet dat jullie alleen zitten hoor.

En klagen mag altijd, geen punt, ik beken vannacht om 1:30 heb ik ff gevloekt dat er niemand anders was die even eruit kom om Tess te troosten want ik wilde ook eens slapen.

Nou ik ga stoppen, kleine is weer onrustig, zal zo naar boven moeten.

Liefs Nanda

Ik neem ook echt m'n petje af voor je!!!   Ik zou mezelf precies hetzelfde voelen als ik in jou schoenen stond!!   Soms heb ik ook momenten dat ik denk soms.. en dan heb ik ook nog een man, en ouders en schoonouders....

Veel sterkte met de kerstdagen, en laat het niet zomaar voorbij gaan.  

Groetjes Liesbeth.

kan het me heel goed voorstellen en neem ook wel 3 petjes voor je af!!!!
hopelijk kan je idd je ei een beetje kwijt hier in het kippenhok en voel je je daarna een beetje beter  (mmmm begin van de zin is nogal vaaaaaag hahahahaha)

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan