Soms...

Lieve Daan!

Ik kan heel goed begrijpen dat je soms in een dip zit. Vooral met deze moeilijke tijd! Maar ik moet zeggen dat ik wel heel veel respect voor je heb dat je dit allemaal in je eentje doet! Echt er zijn dagen dat ik het wel eens niet meer zie zitten maar als ik dat van jou lees dan mag ik zeker niet klagen! Kop op meid, maak er toch een gezellige tijd van!

Liefs Esther

Hai Dani,

Vind het ook super knap van je hoor dat je alles in je eentje zo goed doet!!!
Begrijp dat Evi dus nog steeds geen slaapwonder is? Sara ook nog steeds niet..zucht!!
Heb je hier al eerder eens gesproken over osteopaat en kindival, nou kindival leek hier de oplossing ze sliep er 2 week goed op en toen was het weer over.... Ze slaapt van 2 keer wakker per nacht tot tussen 23-7 maar 2 uur slapen....wanhoop zo voelt het soms....
We lopen nu bij een homeopatisch ha, en als ik de oplossing vind...ben je de eerste die het hoort

Dus hier een dikke knuffel, en toch hele fijne dagen toegewensd!!

liefs Harmke

Hoi Daan,

Meike is echt opgeknapt na de osteopaat. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook in staat was om het zh te bellen voor een checkup maar dat heeft niet gehoeven. Haar darmen waren ook verschrikkelijk van streek maar dat vonden wij al gewoon. Sinds ze bacterien krijgt en behandelt is is het een ander kind.

Ik hoop dat Evi met al haar pit wel baat heeft bij het weghalen van haar amandelen.

Liefs Renske

Lieve Daan,

Ik vind het heel knap van je, dat je het allemaal alleen doet. Niet dat je veel keus hebt, maar toch! Je doet het allemaal toch maar. Logisch dat je het af en toe even helemaal gehad hebt met de hele situatie.

Ik gun het je van harte dat je volgend jaar binnen bent! Wie weet ook wel met een hele lieve man, die Evi ook helemaal geweldig vindt.

En als je het even niet ziet zitten, lucht dan lekker hier je hart!

Groetjes,
mv Tijs

Zo, kwartier verder en alle reacties gelezen. Heb er niets meer aan toe te voegen.
Ik weet niet of je je agenda volgepropt hebt, maar misschien vind je het wel leuk naar een kerstnachtdienst te komen. Zondag en maandag zijn er 7 diensten, waarvan 4 met kinderopvang (om 16.00 en 19.30). Even een momentje voor jezelf.
Hoeft natuurlijk niet hoor, maar als je er eventjes tussenuit wilt ... Wel ruiuiuim op tijd komen, want het is vaak erg druk. (  voor info:  www.meerkerk.nl)
Sterkte deze dagen, en veel gezelligheid toegewenst!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan