Soms...

...dat lucht op hè?!

Lieve dappere dodo! Hier ook alleen maar lof en petjes af voor jou... dat jij er soms eventjes doorheen zit klinkt meer dan logisch. Pfff, vind het echt knap van je.
Zijn jullie helemaal alleen met z’n tweetjes de komende dagen? Kom gezellig langs met je knappe moppie, dan krijg je een lekkere borrel van me! En een knuffel van Stijn, dat helpt sowieso!!!

Sterkte en liefs

Hey Dani!

Leuk dat je er weer bent trouwens!
Ik kan bijna niet geloven dat je maar heeel soms een heeel klein momentje hebt dat je even heeel diep moet zuchten.
Ik kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe jij je soms moet voelen. Ken het gevoel van een moeder te missen (maandag was het 4 jaar geleden dat ze overleed). December was voor mij altijd al de maand van de topprestaties (met m'n eigen verjaardag erbij), maar nu dus ook met een zwart randje. Broers of zussen nooit gehad. Een vriend die het vaak erg druk heeft of soms te moe is voor wat dan ook, maar goed soms is hij er natuurlijk ook wel! Dat is nog weer heel anders dan er he-le-maal alleen voor te staan zoals jij.
Ik zou het errug knap vinden als  het schrijven van 1 klein berichtje op het forum je er al weer boven op zou helpen!  

Ik heb  GROTE bewondering voor je, want zo optimistisch kan ik het niet altijd zien!

En ook al zou je hier wel een keertje lekker willen klagen...ik geloof niet dat iemand je dat kwalijk zou nemen hoor. Als het je oplucht...DOEN!

Ik wens je ondanks alles fijne kerstdagen en ik hoop dat 2008 veel goeds op je pad brengt!

Ellen mv Julian

Hoi Daan,

ik vroeg mij al af hoe het met je zou gaan.....

Kerst is een lastige tijd vooral als je leven niet is zoals in de reclame en film..
Ook ik wil je laten weten dat je zeker geen uitnodiging moet afslaan als je voor kerst wordt uitgenodigd. En dat je zeker een sterke, dappere vrouw bent die ook haar verhaal mag doen....

En tja, klagen, ik weet het niet hoor want wat is klagen nu eigenlijk... het lijkt wel als je je gevoel vertelt men je al vindt klagen.. DUS vertel vooral je gevoel!!

Ik wens je vooral alle goeds en vreugde voor 2008!!

Liefs Renske
PS hoe was het met Evi gegaan na de osteopaat?? Meike is er een ander kind van geworden, helemaal opgeknapt.

Lieve lieve Dani

Ik wil je ook zeggen dat ik zoveel bewondering voor je voel. Ik zou het volgens mij echt niet kunnen, helemaal alleen. Voel je dus gerust ook tussendoor heel trots op jezelf dat je het toch maar allemaal flikt! Je verdient het zo!

Helaas ben ik ook niet thuis met kerst, anders zette ik zo een extra bordje voor je neer. Maar mocht je je nou vervelen tijdens de andere (vrije, neem ik aan) dagen, bel me dan gerust, je hebt mijn nummer! En dan gaan we gewoon met z'n viertjes wat leuks doen. Of gewoon even lekker de stad in ofzo.

Van mij, heeeeeeeeeele dikke knuffels!
Liefs Annet

Hey Daantje...

Ik snap uiteraard precies wat je bedoelt!! Ik heb het ook af en toe, ondanks dat het toch heel goed gaat met me..... Niet raar denk ik....en ik ben er ook van overtuigd dat het wat te maken heeft met de tijd van het jaar.

Als je Tweede Kerstdag niets te doen hebt, mag je wel richting het Brabantse komen, Ik heb tot nog toe een pyjama/film dag gepland staan. De kindjes zijn bij hun vader, dus niets te doen. Heerlijk..... Maar mijn plannen zijn zo weer aangepast hoor.

Ennuh.......als je gewoon thuis wilt blijven, treffen we elkaar wellicht op MSN..

Liefs Fonske.

Lieve lieve meiden
Jullie zijn kanjers!
Hartstikke dank voor de lieve woorden en de aangeboden zitplekjes   voor met de kerstdagen.. echt super!

Soms zijn er gewoon mindere momenten ja.. die hebben jullie ook, ook met partner en ouders. Helaas is mijn ex 'een beetje gek' (je zou het ook een kl*&tzak kunnen noemen) wat me zo nu en dan de nodige verdrietjes oplevert.. ben zelf wel blij dat ik ben 'weggerend' maar bedoel verdriet met het oog op mijn kleine wijffie. Want haar gun ik een vader.. zo een hele lieve! Die zijn verantwoordelijkheid kent, maar goed.. het is dus niet anders. En op dagen dat het even pittig is en dreumes solliciteert naar een functie achter het behang.. dan is het soms wel even pittig. Fijn om dan inderdaad tegen je partner te kunnen zeggen.. alsjeblieft! Of een arm om je heen of wat dan ook.
Of zoals afgelopen dinsdag, toen ze aan haar amandelen werd geholpen, je dan in je eentje in het ziekenhuis met het kleine wijffie zit en denkt.. ja het was leuk geweest als je vader of opa of oma er ook waren. Hield me groot maar toen ik wegscheurde bij ziekenhuis moest ik even flink snikken. Dat is waarschijnlijk het moment geweest dat even het verdrietige buitje om de hoek kwam kijken.

Met kerst ga ik niet alleen zitten, maar het is wel even het 'alleen gevoel'... wat de meesten wel eens hebben ervaren... Kun je in een kamer vol met mensen zitten, dat is dan even gevoel van binnen.
Eerste kerstdag ga ik naar mijn broer met vrouw en kinderen.. familie banden zijn hier helaas niet zo close, kan het met hem wel redelijk vinden. Kan wel dromen van die mooie verhalen van happy families all together met de feestdagen! 2e kerstdag zie ik nog even wat te doen.
Zag een heel leuk kerstevenement in Utrecht!
Zodra Evi wat groter is worden die dagen ook wat makkelijker... sleur ik haar gewoon mee het restaurant in en dan begrijpt ze ook dat ze de boel niet mag verbouwen haha!

Voel me geen zieligerd... maar voelde gewoon even prettig om redelijk anoniem hier mijn verhaal neer te schrijven...
En vind jullie reacties super lief!

Ik ga zorgen dat ik binnen een jaar binnen ben! Is een belofte. Pas ik hem alleen iets aan... binnen 3 jaar (kan ik kleintje gewoon ophalen uit school enzo met kopje thee...haha)
Dan nodig ik jullie allemaal uit, gezellig aan een hele grote eettafel met plastic bordjes voor de kleine sloperds en heerlijke hapjes voor de mama's... dat vindt dan wel plaats in een kasteel... (maar daar woon ik dan uiteraard!) met een heel groot speelterrein voor de kids!

Allemaal hartstikke thanks!

Veel liefs!

En als ik koffierondje ga doen dan horen jullie het!

(Meike, osteopaat heeft niets uitgehaald hier.. loop bij kinderarts (supermens) met Evi, het is een gelukkig wijffie maar met heel veel pit en zo ook 's nachts... maar wel hadden kinderarts en kno enigszins hoop dat met amandel operatie er misschien iets zou gaan verbeteren... dat hoop ik ook! maar dat hoopte ik ook al na de buisjes... en na de osteopaat.....)

Lieve Daan,

Soms lees je gewoon over hele belangrijke berichtjes heen, blijkt maar weer............ Ik zit hier met een prop in mijn keel, gewoon omdat ik jou zó sterk vind. Voel je alsjeblieft nooit verplicht om het leven mooier te zien dan dat je het op dat moment voelt, maar als ik dan jouw optimistische berichtje lees, maak ik een diepe buiging voor je.

Wat een bofferd is die Evi van jou!! Een mama zoals zij heeft, die komen niet zomaar voorbij. Heel heel veel sterkte en succes met je xlpittige lieverd, en ik hoop echt voor je dat je een paar hele goede vriendinnen hebt zodat het (zo begrijpelijke) eenzame gevoel zo af en toe ook bij jou weggeknuffeld kan worden.

Je verdient het, kanjer!

Liefs
Susan

Ook ik vindt dat je heel sterk bent,echt ongelovelijk knap.
Kan me heel goed voorstellen dat het soms eventjes te veel wordt en dat is ook helemaal niet erg.
Ik vindt je heel positief en je bent een supermama..!
fijne kerst met je meisje.
liefs piewie,mv Mila

Terug
Bovenaan