Lieve lieve meiden
Jullie zijn kanjers!
Hartstikke dank voor de lieve woorden en de aangeboden zitplekjes voor met de kerstdagen.. echt super!
Soms zijn er gewoon mindere momenten ja.. die hebben jullie ook, ook met partner en ouders. Helaas is mijn ex 'een beetje gek' (je zou het ook een kl*&tzak kunnen noemen) wat me zo nu en dan de nodige verdrietjes oplevert.. ben zelf wel blij dat ik ben 'weggerend' maar bedoel verdriet met het oog op mijn kleine wijffie. Want haar gun ik een vader.. zo een hele lieve! Die zijn verantwoordelijkheid kent, maar goed.. het is dus niet anders. En op dagen dat het even pittig is en dreumes solliciteert naar een functie achter het behang.. dan is het soms wel even pittig. Fijn om dan inderdaad tegen je partner te kunnen zeggen.. alsjeblieft! Of een arm om je heen of wat dan ook.
Of zoals afgelopen dinsdag, toen ze aan haar amandelen werd geholpen, je dan in je eentje in het ziekenhuis met het kleine wijffie zit en denkt.. ja het was leuk geweest als je vader of opa of oma er ook waren. Hield me groot maar toen ik wegscheurde bij ziekenhuis moest ik even flink snikken. Dat is waarschijnlijk het moment geweest dat even het verdrietige buitje om de hoek kwam kijken.
Met kerst ga ik niet alleen zitten, maar het is wel even het 'alleen gevoel'... wat de meesten wel eens hebben ervaren... Kun je in een kamer vol met mensen zitten, dat is dan even gevoel van binnen.
Eerste kerstdag ga ik naar mijn broer met vrouw en kinderen.. familie banden zijn hier helaas niet zo close, kan het met hem wel redelijk vinden. Kan wel dromen van die mooie verhalen van happy families all together met de feestdagen! 2e kerstdag zie ik nog even wat te doen.
Zag een heel leuk kerstevenement in Utrecht!
Zodra Evi wat groter is worden die dagen ook wat makkelijker... sleur ik haar gewoon mee het restaurant in en dan begrijpt ze ook dat ze de boel niet mag verbouwen haha!
Voel me geen zieligerd... maar voelde gewoon even prettig om redelijk anoniem hier mijn verhaal neer te schrijven...
En vind jullie reacties super lief!
Ik ga zorgen dat ik binnen een jaar binnen ben! Is een belofte. Pas ik hem alleen iets aan... binnen 3 jaar (kan ik kleintje gewoon ophalen uit school enzo met kopje thee...haha)
Dan nodig ik jullie allemaal uit, gezellig aan een hele grote eettafel met plastic bordjes voor de kleine sloperds en heerlijke hapjes voor de mama's... dat vindt dan wel plaats in een kasteel... (maar daar woon ik dan uiteraard!) met een heel groot speelterrein voor de kids!
Allemaal hartstikke thanks!
Veel liefs!
En als ik koffierondje ga doen dan horen jullie het!
(Meike, osteopaat heeft niets uitgehaald hier.. loop bij kinderarts (supermens) met Evi, het is een gelukkig wijffie maar met heel veel pit en zo ook 's nachts... maar wel hadden kinderarts en kno enigszins hoop dat met amandel operatie er misschien iets zou gaan verbeteren... dat hoop ik ook! maar dat hoopte ik ook al na de buisjes... en na de osteopaat.....)