Sonja Bakker, wie doet mee?

A

Anoniem

Guest
Wie is er net als ik nog een aantal (zeg maar veel, ongeveer 10) kilo te zwaar?
Ik ben het zat dat alles te strak zit en wil mijn oude kleren weer aan.
Ben vandaag begonnen met Sonja Bakker. Wie doet er mee?

Groetjes

hoi hoi

ik wil wel mee doen alleen andersom ik moet namelijk aan komen weeg nu 49 kilo en moet 53 wegen van de internist makkelijker gezegt dan gedaan eet veel vet bruin brood met veel roomboter    zit aan de protaine drankjes maar werkt allemaal niet  

heel frusterend dacht makkie eet gewoon twee keer per week patat en eet een zak chips leeg en we zitten erzo niet dus

ik heb nog een maand de tijd gekregen van de arts ander gaat hij het via een anderen weg doen wat weet ik nog niet

dus ik doe mee alleen bijmij moeten de kilos erbij

groetjes mariella

ik ben ook zo'n 10 kilo zwaarder en wil er graag vanaf maar ik ben zo'n ziekerd die er niets voor wil doen, temiste geen eten laten staan, ik eet wat ik lekker vind, als mijn blesure voorbij is ga ik weer hardlopen fietsen en voetballen, dan zal vast ook wel helpen,

ik moet ook nog wat kilootjes kwijt ... maar ik doe het gewoon door meer water te drinken en geen tussendoortjes meer te nemen ... erg moeilijk maar volgens mij moet dit toch wel lukken. Ik ontbijt altijd en mijn lunch en avondeten zijn eigenlijk niet vet. Het ligt bij mij meer aan de tussendoortjes en dat ik te weinig drink ...

hoihoi,

Ga nu nog niet met je meedoen. Ik ga beginnen met lijnen als mijn dochter weer naar school gaat. Dan hebben we weer vast ritme. Ik ga beginnen met shakes en daarna ook met Sonja Bakker. Gisteren het boek gekocht.

Wens je in ieder geval veel succes!
Groetjes Veronique

Hoi Hoi!

Ik ga meedoen hoor! Ik ben de laatste maanden ook aardig aangekomen, en toen ik met de vakantie in bikini lag voelde ik me echt niet prettig. Dus vanaf maandag gaan mijn man en ik Sonja Bakkeren! PPFFF zal wel een hele klus worden als ik die menu's zo lees. Ben niet echt een aardappelen en groente type dus dat wordt wennen.
Maar we gaan ervoor!
Heel veel succes!

Groetjes Yvonne

hoi

ja ik wil er ook zeker 10 a 15 kilo afhebben ben 22 kilo aangekomen tijdens zwangerschap.ik ga ook maandag beginnen met niet meer snoepen enzz.maar is moeilijk alles is zo lekker en ik laat ook echt niet alles staan.ik ben sinds deze week elke dag een uur aant wandelen met selina rond half 4 ga ik lopen tot half 5 tot me man weer thuis is.maar selina heb ik net op bedje gelegt ben al vanaf vanmorgen 11 uur met haar weg geweest en ik dacht ik probeer of ze nog ff wil slapen en ja hoor ik leg ze op bedje en na 3 min stil (doet ze nooit)is weken uit haar hum geweest en sinds twee dagen is ze zo makkelijk (voor hoelang haha)maar goed nu kan ik niet wandelen.dan maar met een zak chips dokter phill kijken hahahahah grapje.maar zou leuk zijn als we elkaar op de hoogte houden van de kilo’s die we al verloren zijn .succes allemaal  meiden

liefs tara mama van selina 14-04-07

Ik was ook 12 kilo te zwaar en ben gaan sonja bakkeren. ik ben   nu aan mijn 5de week begonnen en ben nu'zo'n 6 kilo kwijt.

Ik had vorige zomer een hele gave bikini gekocht (€80 ) en daar wil ik echt in passen als ik straks in september op vakantie ga! Als het goewd is ben ik precies klaar als ik wegga.

Tot nu toe werkt het wel bij mij.

Voor alle dames die gaan beginnen, heel veel succes, het is echt makkelijker vol te houden dan je denkt!!

Liefs Nikè

Terug
Bovenaan