Sonja Bakker, wie doet mee?

Wat een leuke enthousiaste reacties zeg. Fijn dat er meer mensen meedoen.
En het is idd een goed idee om elkaar op de hoogte te houden van de al afgevallen kilo's. Werkt vast heel motiveren.

Ik ben vandaag begonnen en ik moet zeggen dat het niet tegenvalt. Alleen het ontbijt was wel erg mager vandaag. Een kopje yoghurt en een appel. Maar dat wordt iedere keer wel wat meer.

Succes allemaal en hou me op de hoogte.

Mijn man doet ook mee, haha. Hij is dinsdag begonnen met Sonjabakkeren. Hij wil er 10 kilo afhebben. Ik doe niet helemaal mee, wel met het warme eten trouwens. Het is volgens mij best goed vol te houden. Ik wil er zelf ook nog een paar kilootjes af maar ik geef nog volledig bv, als ik daarmee gestopt ben zal ik ook keurig meedoen met jullie! Veel succes!
groetjes van Ruth

De buuv doet ook aan sb maar ik niet hoor, ik kan niet zonder te snoepen, wordt ik zo chagrijnig, maar er mogen nog wel een kg of 8 af, maar zo ben ik ook wel red. tevreden. Afentoe doe ik daar een hapje mee, vindt het warm eten wel lekker. Het werkt erg goed, maar het is niks voor mij.

Succes en sterkte voor allen

hallo ook ik wil graag nog een kg of 8 a 10 eraf
Ik weet dat mijn fout ligt bij snoepen een borreltje etc
Dus ben nu begonnen met minder snoepen geen alcohol en veel water drinken
Mijn schoonzus doet ook aan Sonja bakker is er wel al aardig van afgevallen maar doet tegenwoordig wel vaak een sas dag
Succes iedereen met de strijd tegen de kg
Groetjes Monique

Hallo,
Ik was ook al aan de Sonja Bakker. Ik was in 5 weken, 9 kilo kwijtgeraakt. Toen kwam ik in een dipje terecht......... Maar ik ga weer beginnen!!!!! (ik heb vanaf zaterdag 2 weken vrij, daarna ga ik er weer met de volle 100% tegenaan!).
MJ

hey

ik zou ook wel nog tien kilo lichter willen zijn
maar ik ben niet zo gemotiveerd ik hou veel te veel van eten
maar ik ben wel nieuwsgierig wat jullie allemaal op een dag eten
en hoeveel je dan per week afvalt
en of je er ook dan bij sport
wie weet raak ik hierdoor gemotiveerd

dus wie wil zijn dagmenu opschrijven?

Hoi,

Ik moet ook nog wat kilo's kwijt. Ben vanaf het weekend al aan het opletten. Niet meer snoepen en vooral s'avonds niet.

Maarre sb gaat er toch om dat je consequent wat eet ????

Succes dames... Dit gaat jullie lukken

Ben nu ruim een jaar bezig... inderdaadt in de begin periode van me zwangerschap begonnen. Dit in overleg met huisarts, verloskundige  en dieetiste. Door medicatie was ik het jaar ervoor al ruim 15 kilo aangekomen (die ik er maar niet afkreeg) en had het idee dat ik door de zwangerschap helemaal over de scheef zou gaan.
Dit kon ik niet aan   het zwaartepunt van 100 kilo kwam inzicht!!!!

Vol enthousiastme en steun van de verloskundige en dieetiste ben ik maar 9 kilo aangekomen tijdens me zwangerschap, die gelijk in de eerste week er weer af waren. Nu ben ik nog steeds bezig en in totaal incl de zwangerschap kilo's is er al 15 kilo af.

De laatste 10 kilo die er nog af moet kan straks in eens hard gaan, heeft de dieetiste me verteld! Dit door alle hormonen die nog in je lichaam rond zweven,
zodra deze zich hebben gestabiliseerd neemt het gewicht wat makkelijker af    

Groetjes Wan

Terug
Bovenaan