SONJA WEEK 1

yes...ook ik ben blij...weer 1 kilo eraf....dat zijn er nu 6 in totaal...in 4 weken
Lekker meiden bij jullie ook, super! ( mag in mijn schemaatje wel de hele 4 weken mee genomen worden want die 6 staat zo lekker nu...en graag mijn streven wat ik eraf wil naar 15 kilo om mee te starten....niet 10)

We wachten vandaag alle reacties af en inderdaad dan 1 x kopieren en klaar is Sonja voor de tweede week.

op naar een appeltje....straks....

x Pascal

Yes Pascal!! Dan mag jij (na, voor of in plaats van....?? je appel) gewoon een stukje taart van jezelf toch?

6 kg in 4 weken: dat vind ik een mooi vooruitzicht hahaha!!

Groetjes
Susan

ps en nog gefeliciteerd met Sam!

Ik ben boos en teleurgesteld

Grrrrrrr......-0,2 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!! De vorige keer dat ik begon aan Sonja, was ik maar liefst ruim 4 kilo kwijt in één week. Dat had ik nu ook weer niet verwacht, maar een beetje meer, op zijn minst één hele kilo, was wel prettig geweest!!!

Nou, ik zal proberen de motivatie weer op te pikken en er weer tegenaan te gaan.....

Groetjes Fonske

hey Susan

ja...en dan vind ik het zomaar weer zonde om dat stukje taart te nemen
ben alleen met chris dus wat een onzin..ik ga toch voor de appel
breng wat taart naar de buren, die hebben zware weken achter de rug, dus die kunnen dat steuntje wel gebruiken en mijn mannetje eet de rest maar op vanavond...

en 6 kilo in 4 weken is heerlijk, maar ik ben echt veel te zwaar, dus het moet ook wel met 1 kilo per week er af kunnen de eerste weken, dus daar hoop ik ook wel op
Het zou mooi zijn als met de eerste 9 weken de eerste 10 kilo eraf zijn
Dat is haalbaar met Sonja!
Dan kan ik weer verder. ben momenteel goed gemotiveerd dus ik hoop dit vol te houden een keer! Maar dit helpt wel zo op het forum..

En Fonske( of Yvonne?)...het kan dan zomaar zijn dat je volgende week meer dan een kilo afgevallen bent hoor! Komop, pak een appel en een fles water en doe net of het heerlijk is.....of kom bij mij het gebak op eten...haha...

x Pascal

Nou Sonja heeft het me heel moeilijk gemaakt deze week, en moet eerlijk zeggen dat ik best hele moeilijk momenten heb gehad. gelukkig was er wel 1 pond vanaf, maar dat is zo weinig als je uiteindelijk zeker 15 kg kwijt wilt. Ik vind het heel moeilijk om vol te houden, 's avond is het het moeilijkste, vind ik. We krijgen maandag krachtstroom gemaakt, dus heb ik ook wwer een kookplaat ter beschikking, dat scheelt ook wel, want nu is het maar 1 pintje, en daar kun je bijna geen fatsoenlijke maaltijd op maken, dus wordt er vaker voor afhalen gekozen. Dat is natuurlijk niet zo goed, en helpt Sonja en mij niet verder, haha. Allemaal heel veel succes Wendy

Week/naam
 Nelleke
 -7 kg
Wendy    
-15 kg  
 Pascal
 -15 kg
Jolanda
 -7 kg  
Bianca  
 -4  kg
 Susan    
 -7 kg
 Fonske
 -12 kg
Centjuh
 -10 kg  
..........  

25/08
 -1.5
 -0.5            
 -6
 -    
 -
 -1.7    
 -0.2    
 -    

01/09

08/09

15/09

22/09

29/09

06/10

13/10

20/10

27/10

03/11

10/11

17/11

24/11

01/12

08/12

15/12

22/12

29/12

Totaal %  eraf
 21.4%
 3.3%
 40%

24.3%  
 1.3%  

Toch even een tussenstandje gemaakt.

Ik  ben 1,3kg kwijt, Nelleke had het al ingevuld op het schema, maar nu staan mijn trotse kilo;s er niet meer op, Ik krijg het schema niet gecopieerd dus wie wil het er weer bij zetten ?

Terug
Bovenaan