Soorten flesvoeding

CAAT85 hoe bedoel je hoe je dit aan je collega's moet vertellen?
Het moet wel te doen blijven en je kindje moet goed groeien, dat lijkt mij het belangrijkste.
Idd. trots zijn op wat jullie toch maar mooi meegegeven hebben!!! En verder genieten van je kind!
(Deze keer ivm met direct starten met anti-depressiva gelijk aan de fles en aangezien dit de eerste kraamtijd (eerste 6 weken) zonder diep zwart gat was ben ik heeeeel blij!!! Een heerlijke tijd en veel genoten van ons laatste hummeltje. Een echte roze wolk ipv. zwarte. En flesvoeding is een prima voeding, gelukkig leven we in Nederland.

Ach die collega's zij niet 100% maar 200% pro-borstvoeding. Fanatici die minstens een jaar borstvoeding geven (of in ieder geval hun vrouwen dan).
Okay, onze onderzoeken bewijzen nog steeds dat borstvoeding het beste is. En er wordt nog steeds onderzoek gedaan om flesvoeding net zo goed te maken maar, het resultaat lijkt er in de verste verte nog niet op.

Ik werk toevallig in de flesvoeding industrie. En ik geef zelf ook flesvoeding. En ik weet dat BV nog steeds wel beter is, omdat bijvoorbeeld al die antistoffen niet in FV zit en in BV wel. Maar daar tegen over staat ook het gevoel van de moeder. Zolang die een goed gevoel heeft bij welke keuze ook gemaakt wordt, geeft ze dit goede gevoel ook over op haar kind. En dan maakt het helemaal niet zo veel uit welke voeding je geeft.
Ik zeg altijd maar, beter een gelukkige moeder met FV dan een gefrustreerde moeder met BV. Het voeden moet wel leuk blijven. En Sylvan doet het erg goed op flesvoeding. Net als zijn grote broer ook heeft gedaan.
En dan is het jammer dat BV niet lukt, maar er bestaat gelukkig een heel goed alternatief in de vorm van FV.

Terug
Bovenaan