Sorry, nog 1 onzekere vraag over de testen,..daarna hou ik ermee op...

Dank je wel essie4,.....we slepen elkaar er gewoon doorheen,...aan de zwangerschapskwaaltjes zal het niet liggen, krijg nu pukkels op mn voorhoofd,..blehhhhh:)
 
Oh schat, Je maakt jezelf NOG gekker met al die testen.

Ik begrijp heel goed waarom je ze wilt doen, maar het maakt je onz3ke3r en das niet de bedoeling van die dingen! De ene vrouw maakt veel hcg aan en de ander niet.

Ik had met de digitale clearblue net zoals Lynn dat dat ding aangaf 2-3 terwijl er volgens mij bij ons beide eigenlijk 1-2 had moeten staan.

Die eerste 12 weken duren altijd het langste, zeker omdat je er zo mee bezig bent (ik ook hoor), Maar meid, je bent gewoon echt wel zwanger hoor, de echo straks zal uitwijzen hoe lang precies.

En ik weet zeker dat alles goed is met je boontje!!!

Liefs en maak je niet druk ;)

 
goeden morgen ik heb een vraag mijn voor mijn dochter die heeft 8maart een test gedaan die gaf aan 1-2weken zwanger gisteren weer een test gedaan die gaf aan niet zwanger gisteren met naar de wc gaan een beetje bloed bij het afvegen vanmorgen een beetje meer maar niet zo veel  ze heeft ook pijn aan haar borsten en ze is moe   kan mij iemand vertellen zwanger niet zwanger  mirjan
 
Terug
Bovenaan