Spaarrekening..

Wij hebben ook de regenboogrekening van de Rabobank en sparen daar 50,- per maand op en de kinderbijslag wordt daar automatisch op gestort.
Ik denk dat wij het gebruiken voor als onze dochter naar de midelbare school ect gaat, mochten we het dan niet nodig hebben is het een spaarpotje voor haar zelf !

Wij sparen netjes maandelijks voor Feline en als we wat extra's hebben of later bij haar verjaardag wordt er netjes nog wat op de rekening gestort.
En als ze 18 is krijgt ze dat geld gewoon en als ze het wil verbrassen ipv iets nuttigs doen dan zij het zo.
Ik had ook veel geld gespaard en ik heb en deel aan mijn rijbewijs gespendeerd en spulletjes voor mijn uitzet. Maar we zijn ruim gaan leven met samen wonen en ik heb toen dus ook veel uitgegeven aan uit eten bv.
Ik heb er wel van genoten en daar gaat het om.
Of ze nu verder spaart, haar rijbewijs gaat halen op wereldreis gaat of het verbrast in en weekendje parijs, ze mag doen wat zij leuk vindt.

En ik vind niet dat je gefaald heb als opvoeder als je kind het er in een keer doorheen jaagt.
Elk kind is anders en sommigen heel erg beinvloedbaar (zo was ik ook) en dan doe je stomme dingen. (roken, blowen   te veel drinken)

groetjes Mariska

Wij hebben de Pardoesrekening van de ABN Amro bank.

Wij sparen 50 euro per maand voor de kleine. Maar goed als tegen die tijd we de school bv niet meer kunnen betalen zelf voor Rik, dan kunnen we dat eventueel ook daarvan doen. Verder krijgt Rik het wanneer wij dat geschikt vinden. Als Rik 18 wordt komt idd dat geld vrij, maar goed wij bepalen wanneer hij het krijgt. Waarvoor hij het gaat gebruiken moet ie zelf weten (maar hoop dat ie er wijs mee om gaat!!).

Dikke zoen
Saskia mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan