Spannend & zenuwachtig!

<p>Hoi dames,</p><p>ik moet het even van me afschrijven. <br />volgens de vk ben ik nu 5weken en 2dagen in verwachting. Ik vind het allemaal maar erg spannend en ben erg onzeker daardoor.. gaat alles wel goed? Is er niks aan de hand? Ik lees zooooveel verhalen met een vervelend einde dat maakt me alleen nog maar meer onzeker met ieder dingetje wat ik voel.. ? </p><p>eind januari de eerste echo en dat duurt voor mn gevoel nog zooo lang. Maar ik kan niet wachten om naar de kleine spruit te kijken ? en te zien dat hopelijk alles goed is!<br /><br /></p><p>wie is er nog meer rond de 5 weken??</p>

Gefeliciteerd !!! Het wachten vond ik ook lang duren tot de eerste echo ... en de tijd daarna leek ook tergend langzaam te gaan. Na week 18 vond ik het sneller gaan ben nu bijna 24 wk zwanger en de tijd vliegt om! Hoop dat je van je zwangerschap kan genieten!

Hoi hoi 

ik ben nu 14 weken maar kwam er achter bij krap 5 weken dat ik zwanger was. Ik wilde weten hoe of wat dus had een echo gevraagd kon gelijk terecht “wel zelf betaald” ze kon zien dat de dooier in Mn baarmoeder zat, en dat is nu inmiddels al een klein baby’tje ?

niet teveel lezen op internet dat scheel echt!! Want dan kan je je de kop gek maken. 

Ik kwam er met 5+4 achter en omdat ik kort daarna op vakantie ging heb ik tegen betaling een echo laten maken voor mijn eigen geruststelling. Die weken daarna ben ik zo bang geweest (mede door bloedverlies) en was ik continu bezig met "kan ik dit wel? Mag ik dit wel?" De weken gingen zo traag.
Nu ben ik 21+3 en voel ik haar sinds kort heel regelmatig. Probeer het los te laten en te genieten van het moment en het feit dat je lichaam in staat is een kindje te dragen. Je verdoet anders zoveel tijd ?.

Hoi hoi, 
Ik ben nu ook ruim 5 weken zwanger van onze eerste en heb 21 januari mijn eerste afspraak bij de verloskundige.
Vind het retespannend allemaal en ook nogal onwerkelijk ofzo, alsof het niet over mij gaat ?
Op gevoelige tetten na, heb ik nog niet echt andere kwaaltjes geloof ik. Of ik link die kwaaltjes nog niet aan mijn zwanger zijn... Lekker in de ontkenningsfase denk ik. Vind het wachten op de afspraak bij de verloskundige wel echt lang duren, je hoofd gaat al allerlei dingen zitten bedenken, maar je weet eigenlijk nog niet of het wel goed zit...
Heel spannend allemaal dames!! Maar succes met wachten voor ons allen tot de eerste echo ?

Ik ben nu 19 weken Maar was in t begin ook super onzeker en dat heeft echt tot aan deze periode geduurd. Was zo bang dat het mis zou gaan. En las op internet allemaal vreselijke verhalen. Ik raad je aan om dat echt te vermijden want je kan jezelf echr gek.
Probeer te genieten want ik zit alweer op de helft en kan door mezelf pas nu gaan genieten.

Ik ben denk ik een week of 6, en mag de 21e voor een echo, spannend! De onzekerheid hoort erbij. We gaan gewoon uit van het beste toch? 

Na 2 miskramen nu ruim 16 weken zwanger. Wat was ik bang en onzeker in het begin. Deed niks anders als naar de wc gaan en checken of ik geen bloedverlies had. Inderdaad hele onzekere periode maar je moet er wel even door heen. Het komt goed!! Succes ?

Terug
Bovenaan