Spannend & zenuwachtig!

Hoihoi,
ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger van mijn 2e kindje. Vind het zelf ook onwijs spannend, vooral omdat ik mijn eerste kindje ben verloren. Hij is met 32 weken geboren, maar helaas na 8dagen overleden. 
Ik ben wel onwijs blij met deze zwangerschap en hoop er ook van te genieten net zoals ik heb genoten van de zwangerschap van mijn zoontje!

[quote quote=10280978]@LB-east gefeliciteerd!! jaa ik mag eind januari ook pas en het lijkt nog zooooo ver weg… en indd die tetten… man man man. Vooral met kou nu  verder voel ik mn buik steeds zeuren en af en toe licht misselijk. Maar het valt allemaal nog mee gelukkig! laten we allemaal hopen op mooie echo’s en dat het kleintje lekker mag gaan groeien [/quote]
Jij ook van harte gefeliciteerd! Vanmorgen had ik ook last van misselijkheid en mijn buik doet nu twee dagen qua gevoel ook alsof het weer ongesteld wilt gaan worden... Hoort er allemaal bij zo te lezen op dit forum dus we klagen niet verder ?
Ben heel erg benieuwd hoe iedereens eerste afspraak bij de verloskundige gaat zijn! Ben erg nieuwsgierig wat ik daar van kan verwachten dus de pro's die dit lezen en al eerder hebben gehad, let me know ?
Fijne avond iedereen!! 

Ik vind het toch wel erg fijn om te lezen dat iedereen het een beetje hetzelfde ervaart! En dat we dat ook kunnen delen met elkaar.

toch vind ik het erg lastig om nu te genieten. Heb best wel last van mijn darmen en bij ieder pijndingetje wat ik heb dan schrik ik gelijk... kreeg vanacht het gevoel alsof ik ongesteld ging worden en heb dus alleen maar wakker gelegen met de gedachte 'als er maar niks is'...

ik hoop voor iedereen op mooie echo's en een paar mooie maanden! ?

Terug
Bovenaan