Spannend & zenuwachtig!

Het vervelende van internet is ook dat je er vooral de rot ervaringen leest. Als het goed is, hoor je mensen er niet zo snel over maar als er iets vervelends of verdrietigs gebeurt staat er al snel een topic. Probeer dat in ieder geval in perspectief te zien. Je onzekerheid is zo herkenbaar. Pas nu (bijna 21 weken) kan ik genieten. Ook omdat ik die kleine iedere dag voel en alles goed zit tot nu toe. Ik vrees dat het er allemaal een beetje bij hoort en dat je vertrouwen moet gaan groeien. Straks lekker naar de kleine kijken bij de eerste echo. Dat is zo een mooi moment.

Snap je heel goed. Ben ook soms onzeker of het allemaal wel goed gaat. Idd niet teveel op internet lezen, anders maak je jezelf ook gek. Ben nu 5 + 2 dagen. Ik mag 27 Jan komen voor de echo. Kan niet wachten, tijd mag van mij wel heel snel gaan. Niet teveel malen  maar ervan genieten. Heb op zere borsten na niet echt symptomen maar die kunnen nog komen. 

@LB-east 
gefeliciteerd!! 

jaa ik mag eind januari ook pas en het lijkt nog zooooo ver weg... 
en indd die tetten... man man man. Vooral met kou nu ? verder voel ik mn buik steeds zeuren en af en toe licht misselijk. Maar het valt allemaal nog mee gelukkig! 

laten we allemaal hopen op mooie echo's en dat het kleintje lekker mag gaan groeien ?

@SV. Gefeliciteerd ????
we lopen gelijk dan, wat leuk! Het duurt inderdaad nog veeeel te lang. En indd pijnlijke borsten zijn erg herkenbaar nu. En regelmatig en zeurend gevoel in mn onderbuik wat ik het liefste soms even wegduw met een kussen. 

hopen op een mooie echo over 3 weken ? succes en geniet ervan!!

Hi meiden!

Ik kwam erachter 4 dagen voor NOD en ben nu inmiddels 10 weken. De eerste weken tot mn eerste echo waren ook stressend en heel onzeker. Tip: laat het op je af komen. Je moet het toch zelf ervaren! Idd niet te veel lezen want die verhalen maken je gek. Ik begon me bij 6 weken misselijk te voelen en heel moe te worden. Na 8 weken was dit al minder alleen voelde ik mezelf toen elke dag grieperig. Nu gaat het steeds beter en ben ik alleen nog veel moe!

liefs xx

[quote quote=10280984]@SV. Gefeliciteerd we lopen gelijk dan, wat leuk! Het duurt inderdaad nog veeeel te lang. En indd pijnlijke borsten zijn erg herkenbaar nu. En regelmatig en zeurend gevoel in mn onderbuik wat ik het liefste soms even wegduw met een kussen. hopen op een mooie echo over 3 weken succes en geniet ervan!![/quote]
Jij ook gefeliciteerd, haha ja we lopen precies gelijk. Volgens mijn berekening ben ik 7-9-20 uitgerekend. Laatste 2 dagen geen last van buikkrampen gelukkig want dit is soms echt pijnlijk en vervelend
 Voel me nog niet echt zwanger alleen op zere borsten na, misselijkheid zal nog wel komen, lees vaak dat het na de 6e week komt opzetten. 

Ik stond er in het begin hetzelfde in. Ik twijfelde aan mijn lichaam. Negens voor nodig. Ondertussen 39 weken zwanger en alles verloopt volgens de boekjes. 
Ik raad je aan niet te veel op internet te zoeken. De goede positieve verhalen worden namelijk veeeeel minder op internet geplaatst terwijl het vaker goed gaat dan slecht. 
Heb een beetje vertrouwen in je lichaam en probeer er positief in te staan. En ja, ik snap echt wel dat het wachten op de echo lang duurt. Maar na de eerste echo duurt het wachten op de tweede ook lang. ??
Succes! 

Terug
Bovenaan