SPANNEND!!! DE EERSTE ECHO'S KOMEN ERAAAAN!!

MEIDEN WAT IS HET SSSSPANNEND HE??
VANAF VOLGENDE WEEK GAAN WE BEGINNEN MET DE AFSPRAKEN BIJ DE VERLOSKUNDIGE EN DE ECHO'S.....

LATEN WE DUIMEN VOOR ALLEMAAL POSITIEVE BERICHTEN!!

GROETEN MARJOLIJN

Je hebt helemaal gelijk wat is het spannend en wat kijk ik uit naar de 26e, dan heb ik mijn eerste echo. Hoop dat iedereen een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

Succes allemaal!!

Groetjes, Petra

Hello!

Jaja zeker spannend! Het wordt mijn derde echo alweer maar wel de spannendste tot nu toe. Ben dan rond de 8 weken en vorige keer ging het toen mis. Maar ik heb een goed gevoel, voel me steeds meer zwanger! Ben zelfs misselijk geweest vandaag, was ik erg blij mee. Zullen sommigen vreemd vinden maar das voor mij een teken: something's happening down there... ;-)
Hoop ook dat we allemaal mooie echo's krijgen en geen tegenslagen, das niet zo gezellig!

Ben heel benieuwd wat we donderdag te zien krijgen, en hoe ver ik ben want dat weten we nu niet door de miskraam. Spannend!!!!

Groetjes Jannie

Hallo dames!!

Ik  mag me heel gelukkig bij jullie voegen. Onze zwangerschap is nog maar heel pril, maar ik heb alle vetrouwen dat het goed komt.
Ik ben al een tijdje actief op het zwanger na miskraam (23 maart jl)  forum.
We hebben  een zoontje van bijna 2.
Ik ben 23 april uitgerekend dus ik sluit me voorlopig als laatste aan in jullie schema.

En nu maar hopen op allemaal mooie zwangerschappen en aprilkindjes!!

Grtz Linda

Hi ladies,

Ik zag in het schema dat Thonny, Monique, Yvonne en Froukje vrijdag, vandaag of morgen hun echo hebben. Hoe was het dames? Ben benieuwd!

IMD: ik zag dat jouw echo op 2 augustus staat in t schema, moet dat 2 september zijn toevallig? Of heb je m al gehad?

groetjes Jannie

Hallo,

De 1e echo's zijn inwendig.
Meestal wordt dit tot de 12e of 13e week inwendig gedaan, het beebje is dan nog te klein om door de buikwand heen te kunnenn zien.

Vrouwen die wat forser gebouwd zijn kunnen zelfs nog langer een inwendige echo krijgen ipv een uitwendige omdat er dan natuurlijk vetweefsel op de buik zit. Ik ben zelf nogal fors gebouwd en spreek dus uit ervaring

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes, Petra

hoi dames ..

nou ik heb gister mijn eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien

was zo mooi ben nu 7 weken en 4 dagen krijg 9 september nog een echo en ga dan na de verloskundige.

nou hoop meer van zulke berichtjes te lezen hier

liefs thonny

Terug
Bovenaan