SPANNEND!!! DE EERSTE ECHO'S KOMEN ERAAAAN!!

Tsja, ik heb express een beetje lang gewacht met de VK bellen, omdat ik liever een uitwendige echo heb, en omdat je als je meer weken bent, meer kan zien. Ik ben nu 7 weken, en heb vandaag een afspraak bij de huisarts. Die wilde wel dat ik langs kwam aangezien het ons 1e kindje zal worden, en ze dan wat info geeft en het telefoon nummer van de VK. Ook heb ik al een redelijk heftig ziekenhuis verleden, dus ik ben benieuwd wat ze daar nog over gaat zeggen. De kans dat ik zwanger kon raken was al niet zo groot, dus de schok was nog groter toen we in de 1e ronde al zwanger bleken te zijn.
Maar kijk nu wel uit naar de echo, ik kan niet wachten tot ik dat hartje kan horen, dan weet je tenminste echt dat er wat leeft binnen in je.
Groetje, B.

quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2008 14:16:43'));

Hi Imd,

Hoe laat mag  je donderdag? Ik om 9.30uur, spannend...
Volgens mij  is er al wel zo'n forum maar ben er nog niet geweest, ik heb t al druk zat met deze haha.
Ik vind de inwendige gelukkig niet zo erg, maar liever uitwendig!

ja maar een gratis forum heb je zo weinig opties (net als hier)

ik moet pas om 15.45 uur LANG WACHTEN MORGEN maar ik moet morgen ook pnze trouwzaal versieren dus goede afleiding!! (we gaan vrijdag trouwen!)

IMD; wat leuk zeg dat je vrijdag gaat trouwen! Ben in april getrouwd, vond het fantastisch! Ga je nog op honeymoon?
15.45uur is best laat, ik duim met je mee! Ik om 9.30u.
spannend allemaal!

ja is laat 15.45 uur BALEN maar goed komt goed

nee geen honeymoon wel avondje/nachtje bruidssuite, en we vragen geld voor een leuk reisje met onze zoon erbij natuurlijk zonder hem zou het geen vakantie wezen hihi

Ik zal wel foto's hier neerzetten als ik getrouwd ben!

hoi hoi

ben net bij de verloskundige geweest....
die knabbelt er gewoon even een week vanaf!!!
nou moe!!

verder geen nieuws...op naar volgende week de echo in het ziekenhuis!!

doeiii

Hey das balen Molly, een week minder ver...
Ik ben juist verder, ben nu 8 weken en 3 dagen. Echo was geweldig!
Ben 30 maart uitgerekend, dus hoor hier eigenlijk niet maar goed, misschien wordt de datum nog bijgesteld met de 12-weken-echo...

IMD: hoe was je echo?

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan