Spannend weekje...! Wie nog meer!?!

A

Anoniem

Guest
Maandag is mijn NOD hoop echt dat ik niet ongi wordt. Voel me al een paar dagen raar, maar weet niet of ik met het inbeeld. Heb wel gisteren en vandaag een keer een drupje helder bloed gezien. Heb ik normaal niet.... weet het allemaal niet zo goed. Vind het erg spannend. Wie ziet er nog meer in spanning??!!

Hoi Hoi,

Ook ik heb nu wat spannende dagen....ik kwam er vandaag achter dat ik op de dag dat ik buikpijn had tot dat mijn innesteldag was......

Ik zou normaal gesproken gister mijn laatste pil hebben geslikt en dus nu mijn eerste pilloze dag hebben....

Ik weet alleen niet wanneer ik zou gaan testen??? Ben zo nieuwschierig maar ook zo bang voor een telleurstelling.

Wanneer weet jij het???

Ik wordt ws ook eind deze week weer ongesteld...of niet????:) nog ff afwachten he..spannend joh! sterkte ermee....!

Mmh een druppeltje bloed zegd nog niet alles hoor. Vooral niet omdat het gisteren en vandaag alleen maar bij een druppeltje bleef. Kan ook beetje innestelbloed zijn. Mijn ongi kwam helaas een week te vroeg. Eerst had ik ook nog een beetje hoop toen ik met de meiden hier kletste dat het geen rode duiveltjes waren. Maar de 26ste zette het door. Ik heb maar een cyclus van 22 dagen blijkt. Zelf denk ik dat dit deze ronde wel anders zal zijn. Op dit moment ben ik nog ongi, maar kijk uit naar de tijd dat we weer lekker kunnen klussen. Hopelijk deze ronde voor ons allemaal ook van die positieve verhalen. Ik lees vandaag namelijk de een naar de ander zwangere en veel in de 1e ronde, bijzonder hè.

Mamma22 ik had al ff gereageerd in de maart 2008 topic. Ik begrijp nog steeds niet goed wanneer je NOD is. Wanneer was je hiervoor je eerste dag ongi? Weet je een beetje of je regelmatige cyclus hebt? Weet je meis: GEEN BLOED GEEFT MOED! Ik duim voor je!

Liefs Nathalie

pfff ik weet niet of ik al moet testen en wanneer ik ongi wordt....

Ik wordt normaal op woensdag pas ongi, maar moet ik nu dan ook al zolang wachten?????????? of zou ik al testen???

Hhaha mamma22 ik snap dat het spannend is en wachten duurt zo ontzettend lang hè
Maar te vroeg testen heeft geen zin meis. Tenzij je speciale test hebt, maar dan nog is de kans er dat je negatief test. Omdat je bepaalde waarde in je bloed moet hebben. Trouwens als je test moet je 's morgens testen heb ik hier veel gelezen. Je kletst maar gewoon lekker met ons, dan gaat de tijd hopelijk wat sneller voor je. Wat zegt je vriend erover?

Gr. Nathalie

haha wat grappig waren we tegelijk aan het reageren....

Ik heb het nooit echt bijgehouden wanneer ik ongi werd maar normaal was het de woensdag nadat ik was gestopt met de pil. Dus ik stopte op vrijdag maar werd het pas op woensdag....
Ik heb dan dus een cyclus van 26 dagen...

Ik dacht dat jij ook je nod op 2 april had???????? Die van mij klopt dus niet denk ik of wel????

Mijn vriend, die kan ook niet wachten......maar hij snapt natuurlijk niet alles hoe het in mekaar steekt...is voor ons ook de eerste keer en eerste ronde

Terug
Bovenaan