Spannend weekje...! Wie nog meer!?!

hi allemaal, hier nog steeds niets. Vanavond getest maar negatief. Heb ds hetzelfde probleem als jij dine25...voel met je mee...voel je je ook anders??!?
Ik ga zaterdag nog een keer testen.
Hoe is het bij jou maMaJM??

Balen he dat er geen twee streepjes op die test staan. Ik leef met je mee.
Volgens mij houdt ons lichaam ons ook erg voor de gek. Ik voel wel alsmaar beetje krampjes in mijn buik, maar vandaag weer niet ongesteld geworden. Ik weeg wel iets zwaarder dan normaal. Verder voel ik me vrij hetzelfde. Waarom ga je zaterdag weer testen? Is het dan een paar dagen later en zou het dan wel zichtbaar kunnen zijn? Ik heb (zag ik bij jouw berichtjes hiervoor) zwangerschapstestjes besteld via internet. Dus als die binnen zijn probeer ik het misschien nog eens.
Houd me op de hoogte

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

nog steeds niets. Vanavond getest maar negatief. Heb ds hetzelfde probleem als jij dine25...voel met je mee...voel je je ook anders??!?
Ik ga zaterdag nog een keer testen.
Hoe is het bij jou maMaJM??

Hoi hoi allemaal....
Ik ben nu denk ik echt overtijd. klinkt misschien stom maar ik weet gewoon niet precies wanneer ik weer ongesteld moest worden. deze week, dat wel. maar de week is bijna om! En ik heb nog helemaal geen buikkramp gehad ofzo, wat ik toch wel vaak heb van tevoren...dus ik heb nog goede hoop..
Kzou het wel erg snel vinden hoor. meteen raak!! hihi ....
Maar manlief wil er bij zijn als ik de test doe, dus we doen het zaterdag ochtend saampjes! en jullie horen van me hoor!!
Heb vanochtend ook eerst maar Gravitamon gekocht..en genomen...ben echt zo benieuwd joh....veel meer dan bij onze eerste..dit lijkt wel veel spannender....hihi
Liefs en sterkte iedereen als toch de rd'tjes komen of je hebt 1streepje ofwat dan ook...

Heb vandaag weer bloed verloren, ben nu denk ik echt ongi geworden, helaas...
Het zal morgen wel echt doorzetten. Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Ik zou zaterdag weer gaan testen, omdat in de bijlage bij de test stond dat je het beste 3 dagen later weer kon testen, vandaar. Succes met wachten nog allebei, ik hoop dat het raak is! Hou me op de hoogte!!!

Jammer Mmmh, volgende ronde hopelijk meer succes.
Ik ben het nog steeds niet. Ik heb vandaag weer iets nieuws, telkens een soort opvliegers.
De testen zijn verstuurd, dus misschien probeer ik van het weekend ook nog wel een keer te testen. Mijn man wordt gek van al dat getest.

Terug
Bovenaan