Spannend woensdag 9 april zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames,
Ik vind het allemaal heel spannend allemaal.Ik moet woensdag 9 april ongie worden maar ik hoop dat ik zwanger ben. Normaal voel ik al elke dagen buik en hoofdpijn als ik ongie word maar nu voel ik niets en ben 3dagen een klein beetje misselijk.
Ik zou nu al naar de winkel willen rennen voor de test maar ik wacht geduldig
Ik heb al een lief zoontje van bijna 3maar we willen graag een nieuw wondertje erbij.
We zijn nu 3 maanden bezig om zwanger te worden. Allemaal toch wel spannend want mij buik zit vol verklevingen.

Ik zou graag met wat dames  op dit forum willen kletsen over alles nog wat over de toekomstige zwangerschap.

Wendy  

Das toevallig, ik heb mijn NOD ook op 9 april.

Ik ben nu aan het werk ik reageeer verder als ik thuis kom! (zo rond half 6)

xxx en veel liefs Mamoetje

Hoi Wendy,

Kan me voorstellen dat je het heel erg spannend vind.
Ik heb mijn NOD over een kleine 2 weken (19 april) en kan eigenlijk nu al niet meer wachten.

Klinkt wel goed als ik al de dingen hoor die je op noemt maar ja gewoon even afwachten denk ik.

Heel veel geluk en we duimen  voor je!

Liefs
Anita  

Hoi Wendy,

Spannend hoor!! Nog 1 dag en dan mag je gaan testen!

Ik duim voor je.

Gr.
Baby09

Hoi allemaal,

Mijn NOD is ook morgen. Wij gaan nu in de eerste ronde voor ons tweede kindje, ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar. Ik heb al behoorlijk wat zwangerschapsverschijnselen zoals grotere, gevoelige borsten, grotere tepels, erg emotioneel, andere stoelgang, moeheid en heb snel trek, dan word ik ook wat misselijk. Het lijkt er dus op dat in in verwachting ben, maar het is toch echt nog even afwachten tot ik een test mag doen morgen. Ik hoop het echt, heb er echt al een hele tijd naar uitgekeken. Ik hoop voor jullie dat het ook raak is morgen! Veel succes en ik laat het weten morgen!

Liefs Jolie

Mijn vriendin moet vandaag ongi worden, maar is sinds januari steeds een paar dagen te laat.. Alleen heeft ze dan wel buikpijn en zo. Nu heeft ze erg gevoelige borsten en beetje misselijk geweest, ze lust haast geen eten. We proberen nu 15 maand...

Spannend voor ons allen, alleen durf ik niet de spanning te voelen, omdat ik bang ben weer teleugesteld te worden.

Donald

Hoi Wendy,
Heel veel succes, laat het weten als het bingo is!
Heeft de dokter iets over die verklevingen gezegd, of het erg kwaad kan? Ik hoop van niet natuurlijk
groetjes,
Antoinette

Hey Wendy,

Jeetje spannend meid klinkt hoopvol voor je ga duimen dat het raak is voor je!!
Ik had eigenlijk vandaag mijn NOD maar niks te bekenen wel raar maar kan me ook vertelt hebben maar heb een opgeblazen buik en smorgens beetje misselijk en eetbuien en moe moe en ook wat steekjes links rechts!!!! Hmmmmmmmmm zou ook zweren dat het raak was maar voelt zo anders aan als ons eerste kindje dus ja wacht zeker nog tot het weekend!!!!
Succes laat je nog wat weten!!!

Liwfs Sandy

Terug
Bovenaan