Spannend woensdag 9 april zwanger of niet?

Hallo Marlijn, vandaag is je nod spannend zeg. Hopelijk zijn de rode duiveltjes nog niet gekomen en kunnen jij en je mannetje zondag positief testen. Wat lastig dat je cyclus zo onregelmatig is. Wij zitten nu in ronde 2 en mijn nod is 17 april. Mijn cyclus was maar 22 dagen en verwacht dat die dit keer wel langer zal zijn. Maar hoop echt geen 30 to 40 dagen, pff wat een onzekerheid dan zeg.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Bij Wendy ook nog steeds geen rd-tjes volgens mij of wel?

Gr. Nathalie

Hoi jolie,
Ik ben vanacht ongesteld geworden.
Dus wij zitten in het zelfde schuitje weer en het is niet anders.
We houden elkaar op de hoogte hé.
Liefs Wendy

Hoi Wendy,

Wat een naar gevoel he, als je ongesteld wordt. Vooral als je dacht dat het.....Maar iik probeer vooruit te kijken en hoop dat mijn menstruatie zo snel mogelijk over is. Balen dat het niet raak was. Gelukkig duurt het niet zo lang om het weer opnieuw te proberen. Ik duim voor je, dus hou me op de hoogte!!! Zal ik ook doen.

Liefs Jolie

Hey dames,

Wat #%^#& dat de RD's zijn gekomen. Ik kan me de teleurstelling indenken hoor. Verlies de moed maar niet, op naar de volgende ronde!!

Voorals nog is bij mij alles rustig, ik ben nu op dag 49 van mijn cyclus aangeland. (gem.  47 dagen)  Als ik maar niet ongesteld word! Ik voel me wel een beetje vreemd  Ik kan me niet herinneren dat ik me al eerder zo gevoeld heb. Ik ben al 2 avonden misselijk, overdag gaat het redelijk, dan merk ik hier niet zoveel van. Ook heb ik opeens sinds een dag of 5 slaapproblemen, maar dit kan ook komen omdat ik deze week alleen thuis ben, (man op vakantie) Verder volgens mijn geen zwangerschapsverschijnselen, normale temperatuur, geen gevoelige borsten. Oh ik vind het zo spannend, ik moet morgen nog ff doorkomen en 's avonds als mijn man thuiskomt testen... ik laat het jullie weten hoor.

Stiekem heb ik best een sterk gevoel dat het raak is... is dit herkenbaar. Ik durf het alleen niet zo goed toe te laten, want het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Ik hoop maar dat mijn gevoel klopt.

Dames ik zal voor jullie duimen in de volgende ronde hoor!! we houden elkaar op de hoogte...

groetjes,
Marlijn

Hallo Marlijn, ik dacht dat ik nog laat op was, maar jij ook zo te merken. Hoeveelste ronde zitten jullie nu. Wel erg lange cyclus meis. Hopelijk kun je snel positief testen en blijven de rd-tjes dit keer weg. Nog ff en dan kun je teminste weer lekker tegen je mannetje aan kruipen.

Weltrusten en hou ons op de hoogte.

Gr. nathalie

Mijn man is weer thuis hoor, helaas was de test negatief, maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden, dus stiekem hoop ik nog een beetje, ik probeerde het streepje er gewoon op te kijken zeg...

Het was de 1e ronde voor ons 1e kindje. Die lange cyclus is inderdaad een drama. Het duurt gewoon echt te lang voordat er weer geklust kan worden, maar we zetten dapper door. Dinsdag heb ik een afspraak bij de ha, misschien heeft hij advies voor ons. We wachten dus gewoon maar weer af (Nee echt in het echt word ik helemaal gek van dat gewacht!!)

Dus een beetje teleurgesteld zijn we wel, maar we gaan met frisse moed weer verder. Groetjes maar weer, en succes hoor voor de dames die nog in de race zijn.

groetjes,
Marlijn

Hier nog 1, ook negatief.. alleen ik ben nu in de 5e ronde met de laatste 3 maanden toch regelmatig 21, 33, 32, 34.. nu op dag 38.. Dus hoop dat het nu doorzet en we dan weer verder kunnen gaan..

Hoenis het verder met je?

xxx Mamoetje

Hoi mamoetje,
Ik had een slecht weekend,,,,,,,,,,,,Heb het hele weekend gepoetst en me man heeft nachtdienst het hele weekend dus daar had ik ook niet veel aan.
Alleen mijn lieve kleine zoon bracht mijn dit weekend vrolijkheid.
Dit is onze 5e ronde.......geduld hé mamoetje dat is iets hé.
Uit welke province kom jij ik uit gelderland.
Liefs Wendy

Terug
Bovenaan